تمرین استقلال

تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که ازدواج علی قربانی باعث شد بازیکنان استقلال با این بازیکن شوخی کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت رویایی با العین امارات از ساعت 10:30 امروز (یکشنبه) در کمپ باشگاه برگزار شد.

* امید نورافکن، وریا غفوری، سیدحسین حسینی، جابر انصاری، محمدحسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی غایبان تمرین بودند. نورافکن در تیم جوانان حضور دارد و حسینی هم امروز مراسم ازدواج خود را برگزار خواهد کرد. سایر بازیکنان مصدوم و در کلینیک حضور دارند.

* تنها 20 هوادار در محل تمرین حضور داشتند.

* علی قربانی که به تازگی مراسم ازدواج خود را برگزار کرده است، در تمرین امروز حضور یافت و مورد استقبال هم‌بازیانش قرار گرفت. همه بازیکنان و مربیان به این بازیکن تبریک گفتند.

* کاوه رضایی که در تمرین روز گذشته حضور نداشت، امروز به تمرین اختصاصی پرداخت. مهاجم استقلال پس از چند دقیقه دویدن دور زمین، روی نیمکت نشست تا نظاره‌گر تمرین هم‌بازی‌های خود باشد.

* دکتر کاوه ستوده در تمرین حضور نداشت و علیرضا منصوریان به سمت ماساژورها و کادر پزشکی رفت و سراغ ستوده را گرفت. زمانی که سرمربی استقلال متوجه غیبت پزشک تیم شد، به شدت بر سر ماساژورها فریاد زد که چرا پزشک تیم حضور ندارد. دلیل ناراحتی منصوریان بیشتر به خاطر مصدومیت بازیکنانی چون ابراهیمی، انصاری و غفوری بود که هنوز نتوانسته‌اند بهبود پیدا کنند.

* تصور می‌شد که تمرین روی چمن بیشتر تاکتیکی باشد، اما اقلام کار با وزنه در محل تمرین تدارک دیده شده بود و بازیکنان بیشتر کارهای بدنی انجام دادند. منصوریان خطاب به بازیکنانش گفت: لطفاً موقع زدن وزنه با هم شوخی نکنید و نخندید. اگر بخندید عضلات‌تان شُل می‌شود و آسیب می‌بینید. پس از پایان کار با وزنه، بازیکنان به عبور از موانع و کار با توپ پرداختند. در ادامه، فوتبال درون تیمی دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

* هواداران با وجود آفتاب روی سکوها نشسته بودند که منصوریان از آنها خواست به قسمت روبه‌رو که سایه بود، بروند. این اقدام سرمربی استقلال تشویق هواداران را به دنبال داشت.

* در فوتبال درون تیمی، منصوریان بارها بر سر شاگردانش فریاد زد که کارها را به درستی انجام دهند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
هوادار استقلال
0 #1 هوادار استقلال 1396-02-24 16:32
خسته نباشید به آبی پوشان پایتخت..بچه های استقلال نباید به هیچ وجه بازی العین را دستکم بگیرند.تا روز قبل از بازی باید تمرینات بصورت کاملا جدی،محکم و منظم و هماهنگ انجام شود.العین به هیچ وجه تیم کوچکی نیست و تا بن دندان مسلح به تهران می آید.کوچکترین اشتباهی در این بازی منجر به گل خوردن است و خطر حذف را در پی دارد.البته خدای نکرده اگر استقلال گل بخورد تا میتواند باید حمله کند و گل بزند چراکه در بازی برگشت کار سخت تر میشود.پس باید کاملا سختگیرانه و خشونت بار به مصاف العین برویم هرچند که بازی جوانمردانه هم در مکتب استقلال است.انشالله که با درایت داش علی و تلاش و غیرت استقلالیها این مسابقه حساس را با اتخاذ یک سیستم شناور و تهاجمی و انجام یک بازی درخشان و حرفه ای و با نتیجه ای عالی و پرگل میبریم تا دهها هزار هوادار حاضر در آزادی شادمان به خانه هایشان برگردند.در این مسابقه باید قدرت فوتبال ایران بر اماراتیهای پرمدعا(پولدارهای بی هویت)به اثبات برسد.."عشق است استقلال"
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار