امید ابراهیمی

هافبک ملی پوش استقلال به دلیل ادامه مصدومیت بازی با العین را از دست داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، امید ابراهیمی هافبک ملی پوش تیم استقلال که دچار آسیب دیدگی بود، به احتمال بسیار زیاد دیدار رفت تیمش مقابل العین امارات را از دست داده است. ابراهیمی بعد از ظهر امروز در کلینیک فیزیوتراپی استقلال حاضر شد تا آخرین وضعیت مصدومیت وی پس از بررسی شرایط بدنی‌اش مشخص شود.

تستی که از امید ابراهیمی گرفته شد بعلاوه مستندات پزشکی نشان می‌دهد که شرایط او به گونه‌ای نیست که احتمال حضورش در دیدار رفت دو تیم استقلال و العین زیاد باشد. به این ترتیب منصوریان باید در یکی از سخت ترین و حساس ترین بازی های تیمش شرایطی جدید را تجربه کند و آن هم بازی کردن بدون امید نورافکن و امید ابراهیمی در یک بازی است.

پیش از این هم مشخص شده بود که جابر انصاری و وریا غفوری هم شرایط حضور در این بازی را ندارند و با توجه به محرومیت علی قربانی، دست علیرضا منصوریان بیشتر از همیشه برای این بازی بزرگ بسته است.

آبی پوشان تهران می بایست از ساعت ۱۹ روز اول خرداد در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم العین امارات بروند.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-02-24 16:14
با این شرایط اوضاع استقلال یخورده سخت میشه...در حفاظت از دروازه و خط دفاعی استقلال با مشکلی مواجه نیست اما در میانه میدان کار سخت شده چراکه دو امید استقلال واقعا بی جانشین هستند.اما خب یاران ذخیره استقلال هم کوه انگیزه و انرژی اند و یادمون باشه که همیشه ذخیره های طلایی و پنهانی هستند که بمب انگیزه و انرژی باشند و کار حریف را تمام کنند.خوشبختانه استقلال در این فصل با درایت داش علی سرآمد همه تیمها در سیستم چرخشی بوده است.چه بسا در این بازیهای بزرگ و حساس امید نورافکن ها و مجتبی جباری هایی بتوانند ظهور و بروز پیدا کنند و اتفاقات شگفت انگیزی در استادیوم آزادی بیفتد.در خط حمله نیز با نبودن علی قربانی و جابر انصاری دست استقلال چندان خالی نیست هرچند که این دو نفر در هفته های گذشته یاران زهردار و موثر خط آتش استقلال بودند.با بودن بهنام برزای و کاوه و همینطور محسن کریمی تکنیکی و آماده و سراپا انگیزه مشکل زیادی در این بابت وجود ندارد و این نفرات میتوانند قاتلین العین در آزادی باشند.در جناحین هم استقلال با نبودن وریا خطری احساس نمیکند چون خسرو سرحال است و زکی پور و یعقوب کریمی و حتی مگویان در جناح چپ گره گشای خنثی کردن حملات حریف و فرارهای یاران سرعتی شان هستند.تمام اینها در حالیست ک استقلال میزبان العین است و فشار هواداران تا دقیقه 90 روی گردن تیم اماراتی است.استقلال باید فارغ از هر ترکیب و چیدمانی فقط بفکر بردن العین با گلهای زیاد و بازی تکضرب و حرفه ای و همینطورکوبنده و تهاجمی باشد.گل نخوردن هم در مرحله بعدی کار است.انشالله با حمایت هواداران استقلال با دو سه گل اختلاف این بازی حساس را میبرد چراکه توان و عظمت این کار را دارد..
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار