نوازی

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال توان صعود به دور بعد را دارد و با یک برنامه درست میتوانیم العین را در تهران شکست بدهیم و در زمین این تیم با یک تساوی به دور بعد صعود کنیم.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوازی در خصوص تقابل استقلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این درست است که العین یکی از تیم‌های خوب آسیا محسوب می‌شود، ولی به‌سختی می‌تواند مقابل استقلال عرض اندام کند. آنها بازیکنان خوبی را از کشورهای اروپایی و آفریقایی به‌خدمت گرفته‌اند، اما استقلال می‌تواند از پس العین بربیاید و عبور از این تیم غیرممکن نیست.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: بازی رفت در تهران برگزار می‌شود و استقلال از حمایت هوادارانش بهره می‌برد. استقلال آنقدر قدرت دارد که بتواند یک نتیجه مطمئن در تهران بگیرد. استقلال در صورت پیروزی در تهران می‌تواند در امارات هم با یک مساوی به مرحله بعد صعود کند و فکر می‌کنم این کار دشواری نیست.

نوازی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین ضعف تاکتیکی استقلال در حال حاضر چیست، تأکید کرد: منصوریان باید بیشتر روی خط دفاعی کار کند. استقلال در بعضی از بازی‌ها در خط دفاع شکننده‌تر از قبل ظاهر شد و البته شاید این موضوع به‌دلیل خستگی بازیکنان بود. امیدوارم استقلال در بازی با العین در خط دفاع نمایش خوبی داشته باشد. احساس می‌کنم در بعضی از بازی‌ها مسئولیت‌پذیری فاز تهاجمی استقلال در کارهای دفاعی کم است که این موضوع باید برطرف شود.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
اس اسی
0 #1 اس اسی 1396-02-28 22:54
بعله :-?
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار