بابازاده

مربی دروازه بان های استقلال گفت: در ماههای اخیر سید مهدی رحمتی نشان داد گلر اول ایران است.

 

به گزارش استقلال نیوز، حمید بابازاده در گفت‌وگو با تسنیم در مورد شرایط استقلال برای دیدار مقابل العین گفت: بازی‌های حذفی در لیگ قهرمانان خیلی نسبت به مرحله گروهی متفاوت است. هر تیم باید از کمترین شانس خود برای صعود به مرحله بعدی استفاده کند و اگر اشتباهی صورت بگیرد، جبران آن سخت است. ما باید مقابل العین حساب‌شده بازی کنیم و فراموش نمی‌کنیم که با تیم پرقدرتی بازی داریم.

وی درباره اهمیت گل نخوردن استقلال در بازی رفت و اینکه خیلی‌ها سیدمهدی رحمتی را مهره‌ای تعیین‌کننده در این بازی می‌دانند، تأکید کرد: مطمئناً گل نخوردن در این بازی یکی از کلیدهای پیروزی مقابل العین است. ما می‌توانیم به العین گل بزنیم، ولی باید در فاز دفاعی هم شرایط خوبی داشته باشیم. اگر در خانه گلی دریافت نکنیم مطمئناً نتیجه خوبی خواهیم گرفت و در امارات هم می‌توانیم بازی برگشت را با خواست خودمان جلو ببریم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: سیدمهدی رحمتی هم در این مدت نشان داد که شرایط خوبی دارد و همچنان گلر اول ایران است. امیدوارم که او در دو بازی آینده هم به درخشش خودش ادامه دهد.

بابازاده در پایان تصریح کرد: در فصل گذشته هواداران استقلال نقش مهمی را در بازی‌های ما ایفا کردند. من امیدوارم که آنها در بازی مقابل العین هم به ورزشگاه بیایند و تیمشان را حمایت کنند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار