IMG16544413

به گزارش استقلال نیوز فرهاد مجیدی کاپیتان پیشین و محبوب استقلال روز جمعه در ورزشگاه حضور خواهد پیدا کرد.

 

فرزاد مجیدی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره دیدار روز یکشنبه تیمش برابر نفت تهران گفت: درباره مسائل فنی آقای مظلومی باید نظر بدهند که ایشان نیز در نشست مطبوعاتی پس از بازی تمامی نقطه نظرات خود را اعلام کردند اما به نظر من ما در این بازی نمایش مطلوبی داشتیم و هماهنگی خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم. موقعیت های متعددی بر روی دروازه حریف خلق کردیم و اگر کمی شانس با ما یار بود نتیجه به شکل دیگری رقم می خورد. سرپرست تیم فوتبال استقلال ضمن احترام به تیم داوری دیدار تیمش برابر نفت تهران، بیان کرد: تصمیمات داوران همیشه برای ما قابل احترام است اما کارشناسان داوری روز گذشته اعلام کردند که داور پنالتی مسلم ما را نادیده گرفته است که این اتفاق بر روی نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشته است. در دقایق پایانی توپ به دست بازیکن حریف ما برخورد کرد که این موضوع از چشمان داور دور ماند.

مجیدی در پایان در تشریح آخرین وضعیت فرهاد مجیدی گفت: فرهاد روز پنج شنبه به ایران باز خواهد گشت و روز جمعه در دیدار برابر گسترش فولاد با حضور در ورزشگاه در کنار دیگر هواداران از تیم محبوب خود حمایت خواهد کرد.

* * * *

فرهاد مجیدی در اینستاگرام خود نوشت:شک ندارم با حمایت شما هواداران استقلال قهرمان خواهد شد چون هیچ تیمی را بیشتر از استقلال لایق این عنوان نمی بینم.جمعه در کنار شما هوادارن در استادیوم آزادی پیروزی تیم محبوبمان را جشن میگیریم.

دیدگاه‌ها  
ایزد
0 #1 ایزد 1394-11-26 23:14
داداش بیا که بدجور بهت نیاز داریم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار