59c0d5c7 f0f3 448c 91fb a8ad116542bb

پیشکسوت استقلال گفت: در بازی با نفت، استقلال با گل به خودی مدافعش از نظر روحی دچار افت شد و برنامه تیمی آن ها بهم ریخت.


به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا در گفت و گو با کاپ، درباره بازی تیم های نفت تهران و استقلال اظهار داشت:بازی بدی نبود. البته از نظر فنی نفت بهتر کار کرد، شرایط مالکیت توپش بیشتر بود و خطرات بیشتری روی دروازه استقلال به وجود آورد. استقلال با گل به خودی که خورد تا حدی از نظر روحی دچار افت شد و برنامه تیمی آنها بر هم ریخت.
وی افزود: بازی در نیمه دوم با عقب نشینی نفت که طبیعی هم بود آغاز شد. استقلال در این نیمه شرایط گل زیادی داشت اما روز، روز بیرانوند بود و همه توپ های استقلالی ها را می گرفت. استقلال در یک سوم حمله اش دچار اشکال تاکتیکی است و متاسفانه دو هافبک کناری این تیم خیلی لب خط بازی نمی کنند و مشخص بود که تیم نفت این موضوع را به خوبی می دانست.
بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: می دانیم که استقلال هافبک بازیساز ندارد به همین خاطر کمتر می تواند در عمق حرکت کند. در چنین شرایطی تیم ها باید بازی را به کناره ها ببرند که استقلال این کار را می کرد اما حریف به خوبی کناره ها را بسته بود. در سمت راست فخرالدینی بازیکنی انرژیک است که توان رفت و برگشت بالایی دارد. اما اشکالش آنجاست که وقتی از یار مستقیم اش رد می شود نمی داند باید چه کار کند.
فریبا افزود: در سمت چپ هم یعقوب کریمی دو، سه ارسال خوب داشت اما در مجموع این دو بازیکن خیلی خوب نبودند. وقتی قرار است از کناره ها نفوذ کنیم هافبک های وسط باید اجازه بازشدن بازی را بدهند. اما ما در کار استقلال عرض دادن به بازی را یا ندیدیم یا خیلی کم دیدیم. نفت هم با علم به این موضوع لایه لایه بازیکن چیده بود تا وسط را ببندد. به همین خاطر استقلال تنها روی ارسال ها و ضربات مجدد صاحب موقعیت می شد یا گاهی سراغ بازی مستقیم می رفت.
پیشکسوت استقلال با انتقاد به خروج پروپیچ از فهرست هجده نفره این تیم در بازی مقابل نفت گفت: من در تمرینات نبودم و نمیدانم علت خط خوردن این بازیکن چه بوده اما کاملا مشخص است که چنین بازیکنی با قدرت سرزنی بالا و قد بلند لازمه سبک این روزهای بازی استقلال است. اینکه چرا از او استفاده نمی شود را کادر فنی باید توضیح دهد.
وی با اشاره به بازی نورافکن در ترکیب تیم استقلال بیان داشت: اینکه نورافکن در آن شرایط تا چه اندازه می توانست کمک کند یا نه، دیدیم که با حضورش در زمین اتفاق خاصی رخ نداد. او در یک بازی به عنوان دفاع چپ از ابتدا به میدان رفت که اتفاقا در همان بازی بهترین بازیکن تیم بود. فکر می کنم کادر فنی استقلال باید در یک بازی دیگر این تاکتیک را اتخاذ کند چراکه تیم گسترش فولاد در جناح راست خود بازیکن دریبل زن و خطرناک دارد و نورافکن به خوبی می تواند در دفاع چپ راه نفوذ تیم تبریزی را ببندد.
پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایط این تیم در جدول رده بندی تاکید کرد: هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و طرفداران استقلال نباید تصور کنند همه چیز تمام شده. استقلال در جام حذفی فینالیست است و در لیگ برتر هم با صدر یک امتیاز فاصله دارد. خسرو این هفته بر می گردد و با حضور نصرالله عبدالهی کنار تیم قطعا استقلال بار دیگر اوج می گیرد بنابراین جایی برای نگرانی وجود ندارد.
فریبا در پایان خاطرنشان کرد: مهم ترین کاری که مربیان استقلال باید تا قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد انجام دهند این است که بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی به شرایط عادی برگردانند. در این صورت استقلال بار دیگر امتیاز می گیرد و به صدر بر خواهد گشت.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار