IMG16242835

جواد زرینچه پیشکسوت استقلال معتقد است استقلال برای قهرمانی نیاز به خرید دو بازیکن در خط میانی دارد تا کمبود های این تیم رفع شود.

به گزارش استقلال نیوز جواد زرینچه در گفت‌وگو با ایسنا، درپاسخ به این سوال که آیا او با رایگان شدن بازی‌های لیگ برتر موافق است یا نه، گفت: به نظر من رایگان کردن بازی‌ها کار درستی نیست. مگر نمی‌خواهیم فوتبال‌مان را خصوصی کنیم؟ باید این منابع را حفظ کنیم. رایگان کردن بازی‌ها در آینده به فوتبال ایران آسیب می‌زند. ما برای استقبال بیشتر تماشاگران از بازی‌ها باید کیفیت کار را بالاتر ببریم. با رایگان کردن بازی‌ها در دراز مدت آسیب می‌بینیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با رایگان کردن نیمی از ورزشگاه هم مخالف است، بیان کرد: واقعا نصف ورزشگاه را رایگان کردن با حرفه‌ای گری جور در نمی‌آید. در گذشته جایگاه ویژه 5 هزار تومان بود، سایر جایگاه‌های طبقه اول 3 هزار تومان و طبقه دوم هزار تومان بود. یعنی برای همه اقشار با وضعیت‌های مالی مختلف جا وجود داشت. الان قیمت‌ها بالا است و یک جوان هم که به تنهایی به ورزشگاه نمی‌رود و با سه، چهار نفر دیگر به ورزشگاه می‌رود. هزینه رفت و آمد و بلیط و تغذیه او را که حساب کنیم می‌بینیم مبلغ بالایی در نهایت به وجود می‌آید. خیلی بهتر است به جای رایگان کردن، بلیط‌ها را ارزانتر کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: اگر به دنبال این هستیم که یک روزی فوتبال ایران روی پای خودش بایستد، نباید این رویه را ایجاد کنیم که بازی‌ها رایگان شوند. الان 16 تیم لیگ برتری داریم که اکثریت آنها جز یکی، دو تیم دولتی هستند و اگر دولت به آنها پول تزریق نکند، ورشکست می‌شوند. با این کار به مشکلات آنها اضافه می‌کنیم. این راه جذب تماشاگر نیست. مطمئن باشید کیفیت بازی‌ها کم باشد، با وجود رایگان کردن بازی‌ها هم کسی استقبال نمی‌کند. الان اگر از بازی‌های پرسپولیس استقبال خوبی می‌شود به دلیل بازی خوب آنها است نه صرفا رایگان شدن بازی‌های این تیم.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به نتایج ضعیف آبی‌های پایتخت در هفته‌های گذشته گفت: استقلال باید یکی، دو بازیکن خصوصا در میانه زمین و بازیساز جذب می‌کرد که نمی‌دانم به دلیل مشکلات مالی کسی را جذب نکرد یا اینکه بازیکن مد نظرشان را پیدا نکردند اما هنوز هم برای این تیم دیر نشده است. مطمئنم اگر استقلالی‌ها تمرکز خود را حفظ کنند آرامش خود را پیدا کنند و می‌توانند به لیگ برگردند چون هنوز هم مدعی دو جام هستند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار