635825722166395499

بیژن ذولفقارنسب که سابقه سرمربیگری استقلال را در کارنامه دارد در مورد بازی نفت تهران و استقلال تهران معتقد است استقلال اسیر تدبیر تیم حریف شد.

به گزارش استقلال نیوز بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار نفت و استقلال که با پیروزی شاگردان منصوریان به پایان رسید، اظهار کرد: بازی بسیار حساسی را شاهد بودیم. این بازی مشخصات فنی و فیزیکی خاص خود را داشت و از قبل هم قابل انتظار بود. نفتی‌ها با انگیزه‌تر و مسلط‌تر بودند و با برنامه پا به میدان گذاشته بودند. آنها خیلی زود به گل رسیدند و توانستند برنامه‌های بعدی خود را اجرا کنند.

او درباره عملکرد استقلال در این بازی، یادآور شد: استقلالی‌ها شتاب‌زده عمل می‌کردند و پس از گلی که دریافت کردند عصبی نشان می‌دادند. آنها اسیر تدابیر نفت شده بودند و در نهایت بازی را واگذار کردند.

سرمربی سابق آبی‌پوشان با بیان اینکه استقلال، بازیکنان و کادرفنی مستعد و خوبی دارد، افزود: ظرفیت این تیم بسیار بالاست و جزو دو تیم بالای جدول محسوب می‌شود. کسب یک یا دو نتیجه ضعیف در چند بازی دلیل بر افت فنی تیمی نیست و برای هر تیمی این اتفاق می‌افتد. نباید نگاه منفی داشت و استقلال را یکی از بهترین تیم‌های لیگ امسال می‌دانم. با توجه به ظرفیت‌های موجود استقلال می‌توان قهرمانی را به دست بیاورد.

ذوالفقارنسب درباره قهرمان لیگ پانزدهم تاکید کرد: خیلی زود است که نام تیمی را به عنوان قهرمان به زبان بیاوریم اما پنج، شش تیم شانس قهرمانی دارند که استقلال تهران و خوزستان، پرسپولیس و ذوب‌آهن نسبت به تیم‌های دیگر از شانس بیشتری برخوردار هستند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار