تمرین استقلال

 تمرین امروز صبح استقلال در حالی برگزار شد که بازیکنان یک جلسه تمرین بدنسازی برگزار کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در سالن وزنه برگزار شد و بازیکنان به تمرینات بدنسازی پرداختند.

* بازیکنان استقلال که روز گذشته را به استراحت پرداخته بودند، در تمرین امروز کارهای کششی و در ادامه کار با وزنه را انجام دادند.

* علیرضا منصوریان، امید ابراهیمی، محسن کریمی، پادوانی، مگویان، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی غایبان تمرین بودند. این تعداد از بازیکنام مصدوم هستند.

* طبق برنامه قرار است تمرین نوبت عصر ساعت 18:30 در کمپ باشگاه برگزار شود.

* مجتبی جباری که عصر روز گذشته در کلینیک باشگاه حضور داشت امروز در کنار سایر بازیکنان به وزنه زدن پرداخت.

تیم استقلال جمعه هفته جاری در هفته دوم لیگ برتر ساعت 21 در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

 

 

اخبارتیم فوتبال استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-05-09 17:54
خسته نباشید به آبی پوشان پایتخت..استقلال در بازی اول جلوی صنعت اصلا حال و روز خوشی نداشت..
از یه طرف محرومیت بازیکنان کلیدی و سوختن بنزین سبز قبل از بازی بخاطر بی قانونی و درواقع نامردی محض فدراسیون زورگو و دشمن استقلال،
و از طرف دیگه مصدومان زیاد و گرمای کشنده آبادان هم مزید بر علت شد..اما خب بازی گروهی استقلال هم باید بهتر میبود و چنگی به دل نزد..
ضمن اینکه استراتژی استقلال در این بازی اشتباه بود چراکه تا دقیقه 70 بازی فقط اصرار به سانتر های خسرو حیدری و بازی مستقیم داشتیم..
درحالیکه در فوتبال روز دنیا تیمها اول پلن های اصلی و تاکتیک گروهی شون به نمایش میذارن و اگر جواب نداد و از حریف عقب افتادن رو به بازی مستقیم و ارسال از کناره ها می آورند..
ولی در بازی آبادان استقلال کاملا برعکس عمل کرد..یعنی کل جریان بازی فرستادن توپهای بلند و پشت دفاع بود و یا اینکه سانترهای گوش راست استقلال که برای صنعتی ها کاملا شناخته شده بود.. هرچه به آخر بازی رسیدیم ریتم تهاجمی استقلال کمی شکل بهتری پیدا کرد اما چه فایده که فاکتور زمان به فراموشی رفته بود و ضد حملات خطرناک نفت هم داشت کار دست مون میداد..
..بعد از اومدن علی قربانی کمی پاسکاریها و ایجاد موقعیت بهتر شد ولی وقتی یعقوب کریمی بجای سجاد وارد شد عملا خط حمله استقلال خلع سلاح شد..البته کیفیت فنی و فردی بازیکنان هم زیاد خوب نبود و شاید گرمای زیاد و استرس بالا باعث این شده بود..
استقلال با یارانی که در اختیار داره به هیچ وجه نباید با تک مهاجم بازی کند و تیمی که دنبال فوتبال مالکانه و تهاجمیست نیاز به حضور مهاجمان بیشتری در باکس حریف دارد..ضمنا موج دوم حملات هم بخوبی شکل نگرفت و حتی یک شوت درست و درمون از پشت محوطه جریمه حریف از هافبکهای شوتزن استقلال ندیدیم..
انشالله که در بازی بعد با درایت کادر فنی و کیفیت فنی و فردی بالاتر بازیکنان استقلال فوتبال زیباتر " تک ضرب " و تهاجمی ببینیم..
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار