سیدرضا افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مانند گذشته به همکاری با تیم ملی ادامه خواهیم داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در جلسه دو ساعته مدیرعامل باشگاه استقلال و رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص همکاری های دو جانبه و محرومیت سه بازیکن استقلال مذاکرات مفید و موثری صورت گرفت.

* جلسه با تاج

با توجه به اینکه در حال حاضر استقلال بازیکنان بسیار زیادی را در رده های تیم های ملی دارد و هم اکنون  6 بازیکن این باشگاه در اردوی تیم های ملی پایه به سر می برند و همکاری خوبی میان مدیرعامل باشگاه استقلال و ریاست فدراسیون فوتبال وجود دارد، مقرر گردید تعامل و همکاری بیشتری صورت پذیرد و در آینده شاهد هماهنگی بیشتر و بهتری برای اعزام بازیکنان استقلال به اردوهای تیم های ملی باشیم و مسائلی مانند اتفاق اخیر شکل نگیرد.

در پایان این نشست دو طرف تاکید داشتند، همکاری فی ما بین که باعث رشد و توسعه تیم های ملی و استقلال می گردد، تداوم داشته باشد.

* تشکر از تاج

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین از آقای تاج ریاست فدراسیون فوتبال در خصوص پیگیری وضعیت سه بازیکن محروم این تیم تشکر و قدردانی کرد.

* بازیکنان برتر از استقلال

جا دارد به امید ابراهیمی، امید نورافکن و مهدی قائدی صمیمانه تبریک بگویم. برای این سه بازیکن و همینطور مجموعه بازیکنان استقلال در فصل جاری آرزوی موفقیت و کسب نتایج مطلوب را دارم که بدون تردید با حمایت هواداران و تلاش ها و زحمات کادرفنی و بازیکنان این اتفاق شدنی است.

 

تیم فوتبال استقلال تهران

سایت رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار