حسن بیت سعید

بازیکن استقلال گفت: برای پوشیدن شماره 7 از پیشکسوتان استقلال رخصت گرفتم و مطمئن باشید به سرنوشت بختیار دچار نخواهم شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن بیت سعید در گفت و گو با ورزش سه صحبت های جالبی در مورد شماره پیراهنش در استقلال، شرایطش در این تیم و شانس قهرمانی تیمش به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید.

* بازی کردن در استقلال چه حسی دارد؟

استقلال با کلی افتخار داخلی و همچنین با قهرمانی های قابل توجه در آسیا یکی از بزرگترین باشگاه های ایران است و طبیعی است بازی کردن در آن زمین تا آسمان با استقلال‌خوزستان فرق دارد. یکی از بزرگترین وجه تمایزهای استقلال با سایر تیم ها تماشاگرانش است چراکه در این تیم هواداران واقعا به بازیکن لطف دارند و با روحیه ای که می دهند انگیزه بازیکن چند برابر می شود. 

* توقعات هواداران

اما اینکه توقعات از من بالا است استرسی در درونم ایجاد نمی کند. از اینکه توقعات از من بالا است بسیار خوشحالم و مطمئنم بازیکنی بسیار بهتر از استقلال‌خوزستان می شوم و این را در هفته های آینده خواهید دید. 

* بابت پوشیدن پیراهن شماره 7 استرس ندارم

7 شماره مورد علاقه من است و دراستقلال خوزستان هم این شماره را برتن می کردم و واقعیت این است که هیچ فشاری بابت پوشیدن این پیراهن حس نمی کنم و فقط دوست دارم بهترین عملکردم را داشته باشم.

* ترس از سرنوشت بختیار

مطمئن باشید چنین اتفاقی نخواهد افتاد و من به سرنوشت بختیار رحمانی دچار نمی شوم چراکه با پوشیدن این شماره هیچ فشاری را حس نمی کنم. من فقط می خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم و این تمام انگیزه ام است. 

* علاقه به مجیدی

به هر حال آقافرهاد بزرگتر استقلال است و من ایشان را خیلی دوست دارم و قبل از اینکه این شماره را انتخاب کنم از آقافرهاد، سهراب بختیاری‌زاده، محمد نوازی و ... که قبلا این شماره را برتن کرده بودند رخصت گرفتم تا با انگیزه کارم را شروع کنم.

* پیوستن به استقلال

استقلال بهترین تیمی است که در بچگی دوست داشتم در آن بازی کنم و الان هم از این انتخاب کاملا راضی هستم و به حضور در جمع آبی‌پوشان افتخار می کنم.

* از دست دادن فرصت گل در بازی با تراکتور

نه، استرسی در کار نبود. زمانی که سجاد شهباززاده به من پاس داد استوپ کردم و توپ چند متر جلوتر افتاد. آمدم سر توپ بزنم ولی چون قبل از بازی چمن را آب داده بودند توپ سر خورد  نتوانتم ضربه آخر را بزنم. ان‎شاءالله ازاین هفته گلزنی هایم شروع می شود.

* انتظار هواداران از شهباززاده

صددرصد به حق است و من و سجاد زوج خیلی خوبی در خط حمله هستیم. در بازی های قبلی فشار رویمان بود که اولین گل را بزنیم و حالا که این اتفاق افتاده است، مطمئن باشید گلزنی های ما شروع می شود و ثابت می کنیم یکی از بهترین خط حمله های خوب لیگ را داریم. همانطور که گفتم در بازی با تراکتورسازی اولین پیروزی مهم بود. 

* نیمکت نشینی در بازی با استقلال خوزستان

من همیشه به تصمیم سرمربی تیم احترام می گذارم و اگر ناراحتی هم بود ناراحتی برای خودم بود نه اینکه چرا آقای منصوریان چنین تصمیمی گرفته است. واقعیتش را بخواهید بیشتر برای استقلال ناراحت شدم که نتوانست نتیجه بگیرد. 

* فاصله 5 امتیازی با پرسپولیس

تیم خوبی هستیم و مطمئنا مدعی جدی قهرمانی محسوب می شویم. هدفمان چیزی جز قهرمانی نیست و وقتی 27، سه امتیاز دست نخورده باقی مانده است جای نگرانی برای قهرمانی نمانده است چراکه ما حتما این اختلاف امتیاز را جبران می کنیم. 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار