علی چینی

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: نیمه دوم بازی با تراکتورسازی بازیکنان استرس داشتند و نتوانستند عملکرد مناسب نیمه اول را ادامه دهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی چینی در خصوص اولین پیروزی آبی پوشان در هفته سوم لیگ برتر گفت: دو نیمه متفاوت را داشتیم. نیمه اول کاملا بر بازی مسلط بودیم و می توانستیم چند گل وارد دروازه تراکتور کنیم اما در نیمه دوم به دلیل استرس بردن نتوانستیم بازی خوبی انجام دهیم و تا حدودی توپ و میدان را در اختیار تراکتور قرار دادیم. البته از حق نباید بگذریم که تراکتوری ها هم عملکرد خوبی داشتند و حتی یک بار هم تیر دروازه ما را لرزاندند که خوش شانس بودیم این توپ به گل تبدیل نشد اما در مجموع به این برد نیاز داشتیم و توانستیم با حمایت هواداران مان به اولین سه امتیاز در لیگ هفدهم دست پیدا کنیم.

* شرایط تراکتورسازی

تراکتور وضعیت خوبی ندارد که در سه بازی گذشته امتیازی کسب نکرده البته با همین وضعیت هم گل محمدی تیم خوبی را روانه میدان می کند و اعتقاد دارم اگر نیمکت این تیم قوی شود می تواند در پایان فصل یکی از گزینه های قهرمانی در لیگ هفدهم باشد.

* دیدار با سایپا

بازی سختی پیش رو داریم، سایپا دو بازی گذشته خود را با پیروزی به پایان رسانده و می خواهد مقابل ما هم سه امتیاز دیگر کسب کند اما با تمرینات خوبی که در طول هفته و تا زمان دیدار برابر سایپا انجام خواهیم داد آماده این بازی خواهیم شد و به دنبال کسب سه امتیاز دیگر هستیم تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

* شرایط ورزشگاه تختی

متاسفانه شرایط زمین این ورزشگاه خوب نیست و از کیفیت لازم برخوردار نیست و این می تواند در روند تاکتیکی دو تیم تاثر بگذارد.

* تشکر از حضور هواداران

از تمام هواداران ممنونم که شب فراموش نشدنی را به وجود آوردند و خوشحالم که توانستیم با یک برد دل آنها را شاد کنیم.

 اخبارتیم فوتبال استقلال

  خبرگزاری مهر

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار