اطلاعیه باشگاه استقلال پیرامون پیشکسوت تیم دوم پایتخت

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای نسبت به توهین صورت گرفته در برنامه ای تلویزیونی نسبت به سرمربی و کاپیتان این تیم واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم دوم پایتخت روز جمعه گذشته در یک برنامه تلویزیونی از الفاظ نامناسبی علیه علیرضا منصوریان و سید مهدی رحمتی، سرمربی و کاپیتان استقلال استفاده کرد. این برنامه که در یکی از شبکه های تلویزیونی برنامه ای به صورت زنده پخش شد که صحبت های مهمان و مجرى این برنامه باعث تاسف و تعجب بسیار باشگاه استقلال و هواداران میلیونی آن گردید.

باشگاه استقلال درباره این اقدام میناوند، بیانیه‌ای را منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

باشگاه استقلال به دلیل اینکه شان و جایگاه خود و هوادارانش را بالاتر از پاسخگویی به چنین فردی می داند، ضمن محکوم کردن بی احترامی صورت گرفته در یک برنامه تلویزیونی، اعلام می کند به صورت رسمی و از طریق مراجع قانونی این مساله پیگیری خواهد شد.
ضمن اینکه از ریاست محترم سازمان صدا و سیما و شورای نظارت در صدا و سیما، به دلیل اهمیت و جایگاه والای رسانه ملی، تقاضای برخورد جدی و قاطع با مقصرین و تحریک کنندگان این بی حرمتی را دارد.
بدون تردید مدیران محترم رسانه ملی، به هیچ وجه انتشار بی حرمتی و بی اخلاقی را نپسندیده و انعکاس و رواج ارزش ها و اخلاقیات را وظیفه اصلی خود می دانند.
همچنین باشگاه استقلال از کلیه پیشکسوتان محترم و ارجمند در تمامى رشته هاى ورزشى تقاضا دارد اجازه دهند این موضوع روال طبیعی و قانونی خود را طی کرده و به سرانجام برسد و از وساطت کردن در مورد خاطیان خود دارى کنند.

وبسایت استقلال نیوز به نمایندگی از هواداران فهیم استقلال از مسئولان تاج دو ستاره آسیا درخواست دارد با جدیت تمام بی حرمتی صورت گرفته را پیگیری کنند تا دیگر شاهد بروز چنین بی اخلاقی هایی از هواداران و پیشکسوتان نسبتا" محترم تیم دوم پایتخت نسبت به بزرگان استقلال کبیر نباشیم. همانطور که اگر در قضیه توهین مجری معلوم الحال دیگر صدا و سیما به پرویز مظلومی جدیت لازم به کار گرفته می شد شاید دیگران جرات چنین جسارتی را به خود نمی دادند.

 

اخبارتیم فوتبال استقلال

دیدگاه‌ها  
سهراب
+1 #1 سهراب 1396-05-22 19:46
از افتخاری که بخاری در نمیاد اون منصوریان هم انتهاش جوگیر میشه و از این توهین ها کوتاه میاد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار