ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران مقابل سایپا از هفته چهارم لیگ برتر مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سایپا از هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر می باشند:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سید مجید حسینی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، روزبه چشمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، مجتبی جباری، حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده 

ترکیب استقلال مقابل سایپا

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان نسبت به دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز تنها یک تغییر اساسی در ترکیب استقلال ایجاد کرد و آن خروج امید نورافکن که این روزها زیاد آماده به نظر نمی رسد از جمع 11 نفر اصلی و قرار دادن مجتبی جباری با تجربه در قلب خط میانی این تیم است.

بزرگترین نقطه ضعف ترکیب استقلال در بازی امروز حضور یعقوب کریمی در پست غیر تخصصی دفاع چپ است. با مصدومیت بد موقع زکی پور منصوریان تصمیم گرفت از کریمی در دفاع چپ بازی بگیرد. هر چند دروازه استقلال مقابل تراکتورسازی بسته ماند اما اشتباهات کشنده یعقوب کریمی در آن دیدار می توانست منجر به از دست رفتن 3 امتیاز حساس شود. باید دید در بازی امروز یعقوب کریمی و همچنین وریا غفوری می توانند از پس قلی زاده و ترابی دو وینگر سرعتی سایپا بر بیاید یا خیر؟

از دیگر نکات جالب ترکیب امروز استقلال حضور همزمان جباری و جپاروف دو ستاره فوتبال آسیا در ترکیب اصلی این تیم است. در دو دیدار گذشته جباری به عنوان جانشین جپاروف وارد زمین می شد و حالا باید با امیدواری زیاد منتظر درخشش همزمان این دو بازیکن در ترکیب آبی پوشان پایتخت باشیم.

دیدار امروز سایپا و استقلال راس ساعت 20:45 در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد. هواداران عزیز استقلال توجه داشته باشند بلیت فروشی در ورزشگاه تنها از طریق کارت های بانکی صورت خواهد گرفت.

 

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
-1 #1 سعید باقری 1396-05-26 19:38
به امید ی برد خوب
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار