حواشی دیدار استقلال و سایپا

در حالی که ساعتی دیگر بازی تیم های استقلال و سایپا از هفته چهارم لیگ برتر آغاز خواهد شد هواداران استقلال در حال ورود به ورزشگاه هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالی که کمتر از 2 ساعت به شروع بازی استقلال و سایپا از هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه تختی باقی مانده  حدود 2000 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارد البته تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* پارکینگ جنوبی ورزشگاه تختی بسته شده و مسئولان این ورزشگاه مردم را به پارکینگ شمالی هدایت می‌کنند که همین مسأله باعث سردرگمی برخی از تماشاگران شده است.

* 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که قرار است پیش از شروع مسابقه از شماری از این عزیزان تجلیل شود. 

* بنری هم از شهید محسن حججی در ورزشگاه نصب شده و یاد و خاطره این شهید گرامی داشته شده است.

هواداران استقلال

* سایپا با وجود آنکه میزبان این بازی است اما تا این لحظه هیچ تماشاگری در ورزشگاه ندارد.

* مسئولان انتظامی تلاش کرده‌اند با برخوردی مناسب نظم و امنیت خوبی در ورزشگاه برقرار کنند و به دقت نیز تماشاگران را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

* دو تیم استقلال و سایپا ساعت 19:10 دقیقه وارد ورزشگاه تختی شدند.

* بازیکنان و مربیان هر دو تیم برای ارزیابی زمین چمن به میدان آمدند.

* بازیکنان سایپا به همراه محمد دایی مربی این تیم وارد زمین شدند و بازیکنان استقلال همگی به همراه علیرضا منصوریان سرمربی خود وارد زمین چمن شدند.

لباس فرم رسمی بازیکنان استقلال

* بازیکنان استقلال با لباس‌های جدیدی به ورزشگاه تختی آمدند. لباس‌هایی که شبیه لباس‌های غیر ورزشی و یک پیراهن سورمه‌ای راه‌راه و یک تی‌شرت سفید با یک شلوار مشکلی و کفش سورمه‌ای. برخی از تماشاگران با دیدن لباس‌های بازیکنان استقلال تعجب کرده بودند.

باشگاه استقلال قرارداد همكاري خود را با شركت توليد البسه اميليو ساچی امضا كرد تا از اين پس آبی پوشان با لباسهای فرم اين شركت در محافل رسمی حضور يابند.
به گزارش سايت رسمی باشگاه استقلال، شركت اميليو ساچی يك برند توليد لباس رسمی و ايرانی است كه در داخل ايران توليد می شود و در راستای هدف توليد كالای ايرانی و مصرف كالای ايرانی حركت می كند.
البسه اين شركت در كيفيت و تنوع هم سطح البسه برندهای اروپايی است و در كارخانه آن هم ٢٠٠ نفر مشغول به كار هستند. اين شركت در طول سال برای كليه اعضای باشگاه، مديريت، تيم، كادر فنی، كادر پزشكی و كادر تداركات لباس رسمی فراهم می كند. لازم به توضيح است برای اولين بار، باشگاه استقلال با ٢ شركت برای توليد لباس به توافق رسيده كه شركت لينينگ البسه ورزشی باشگاه را توليد می كند و شركت اميليو ساچی، لباسهای فرم را.

لباس فرم یکدست بازیکنان استقلال

* پس از ورود بازیکنان استقلال با لباس شخصی، آنها در زمین مسابقه با یکدیگر سِلفی گرفتند. استقلالی‌ها قرار است از امروز با لباس فرم و یکدست از هتل راهی ورزشگاه شوند.

* برخی از بازیکنان سایپا و بازیکنان استقلال در زمین چمن با یکدیگر خوش‌وبش کردند.

* مجتبی جباری و علیرضا منصوریان اولین نفراتی بودند که وارد زمین تختی شدند.

خوش و بش منصوریان با نیمکت سایپا

* علیرضا منصوریان همگام بازگشت به رختکن با شماری از بازیکنان سایپا در کنار نیمکت شروع به گفت‌وگو و خوش‌وبش گرمی کرد. برخی از این بازیکنان شاگرد منصوریان در تیم نفت بودند.

* در حالی که نزدیک به یک ساعت به آغاز دیدار باقی مانده حدود 8000نفر در ورزشگاه حضور دارند.

حواشی دیدار استقلال و سایپا

* ماموران مستقر در ورزشگاه تختی ورود تماشاگران را به شدت کنترل کرده و حتی خبرنگاران را در چند مرحله مورد بازرسانی قرار دادند.

* در ورزشگاه رادیو ورزشگاه پخش می‌شود و آهنگ‌های شادی پخش می‌کند ضمن اینکه سالروز ورود آزادگان را هم به میهن را هم تبریک می‌گوید.

* محمدرضا احمدی گزارشگر تلویزیونی این مسابقه است.

* مهدی رحمتی ساعت 19:50 به همراه حمید بابازاده وارد زمین شد و مورد تشویق قرار گرفت.

* هنگامی که گرم کردن دو تیم به پایان رسید مهدی قائدی توسط بازیکنان سایپا دوره شد و آنها برخورد گرمی با بازیکن جوان استقلال داشتند.

* نیمکت نشینان استقلال قربانی، حسینی، انصاری، سهرابیان، قائدی، نورافکن، گوک و جواد محمدی هستند. خسرو حیدری، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، میلاد زکی‌پور، پادووانی از فهرست ١٨ نفره استقلال خط خوردند. تمامی این بازیکنان طی هفته گذشته در تمرینات حاضر بودند، اما این دیدار را از دست دادند.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان، ایوب کلامتری، احمد مهدی‌زاده، علی شجاعی، رضا جعفری، حامد شیری، حامد فلاح‌زاده، محمد سلطانی و محمد سلیمانی نیمکت نشینان سایپا هستند.

 

اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار