منصوریان

سرمربی استقلال پس از خروج از جلسه هیات مدیره باشگاه گفت: عکس من را کنار رئیس جمهور قرار داده و گفتند رئیس جمهور باخت! از آنجا به بعد متوجه شدم بحث کمک نیست، بحث غرض‌ورزی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال بعد از حضور در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران در مورد مباحث مطرح شده در جلسه و حواشی پیرامون این تیم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

هیات مدیره می خواهد کمک کند

در جلسه امروز درباره همه مشکلات مباحث خوبی داشتیم. این مشکلات شامل امور مالی و حتی مسائل داخلی تیم می‌شد که در موردشان با اعضای خوب هیئت مدیره صحبت کردیم. هنوز منابع مالی بازیکنان تامین نشده و قرار شد دست به دست هم دهیم تا در این زمینه کمک کنیم. در خصوص مسائلی که تیم را اذیت می‌کند، هیئت مدیره گفته حاضرند کمک کنند. برخلاف سال گذشته احساس کردم اعضای هیئت مدیره بر این نظر هستند که برای نام استقلال تلاش کرده و کمک کنند.

صحبتی از تقویت کادر فنی نشد

صحبت از تقویت کادر فنی نبود، چون دستیار کی‌روش کنار من است. گزارش تلاش روزانه کادر فنی را در اختیار رئیس باشگاه قرار می‌دهیم. از هیئت مدیره تشکر می‌کنم که دغدغه آنها مانند ما بود. از اعضای هیئت مدیره خواستم به تیم نزدیک شوند، به خصوص جواد قراب در حوزه فنی به ما اضافه شود. وقتی این اتفاق بیفتد، با فراغ بال بهتری در بازی‌ها شرکت می‌کنیم.

رقبا هم امتیاز از دست می دهند

در دو فصل گذشته دو اتفاق داخل تیم داشتیم. فصل گذشته بخش اعظمی از کادر فنی و بازیکنان جابجا شدند. این فصل برای تقویت تیم 6 بازیکن آوردیم که 4 نفر از آنها ستاره هستند. چند بازیکن با قرارداد بلند مدت جذب کردیم. روندی که پیش‌بینی می‌کردم، هفته اول و دوم نیفتاد. هفته اول اتفاقات بازی با نفت آبادان بود و کمترین امتیاز برای بازی با استقلال خوزستان 3 امتیاز بود که به آن نرسیدیم. با توجه به عملکرد بازیکنان داخل زمین، می‌دانیم به آن نقطه اوج می‌رسیم و در کورس قهرمانی قرار می‌گیریم. رقبای‌مان را زیر نظر دارم و می‌دانم امتیاز از دست می‌دهند. امیدوارم بتوانیم در مسیر آینده نتایج قبلی را جبران کنیم. شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که به آن نقطه خواهیم رسید.

در لیگ فرسایشی تغییر ترکیب طبیعی ست!

شاید برای صدمین بار است که اعلام می‌کنم در لیگی فرسایشی قرار داریم و در دی ماه وقت نداریم به جوان‌مان فرصت داده و بگوییم خودش را نشان دهند. باید بکاریم تا برداشت کنیم. نمی‌توانیم با 11 تا 14 بازیکن کار را آغاز کرده و به پایان برسانیم. نمی‌‌توانیم سرمایه‌مان را روی 14 بازیکن بگذاریم. نگاه من به بلند مدت است. سال گذشته، مهدی رحمتی، امید ابراهیمی، کاوه رضایی بیشترین فشار را تحمل کردند و خیلی به میدان رفتند. ما ساختار کلی خود را حفظ می‌کنیم. شاید برخی از مربیان اعتقاد دارند که به 14 بازیکن فشار بیاورند، در صورتی که شاید در دی ماه آن کیفیت را نداشته باشند. من در تیم‌های قبلی ام با این روش چند سال جلو و هر بار در کورس قهرمانی قرار گرفتیم.

هیئت مدیره اولتیماتوم نداد

در هیئت مدیره چنین چیزی ندیدم و بنای آنها حمایت است. از هیئت مدیره تشکر می‌کنم که به مجموعه من اعتماد کرده و قول می‌دهم پاسخ اعتمادشان را بدهم. حواشی دور استقلال همیشه وجود دارد. اگر در گذشته حواشی 10 برابر بوده با حضور من 100 برابر شده است. پیشکسوتانی که 35 سال از آنها خبری نبود اکنون آمدند و کارشناس شدند و اظهار نظر می‌کنند. سال گذشته، 500،600 مصاحبه دیدیم و امسال هم نزدیک به 150 مصاحبه می‌بینیم. وقت هم نداریم از نظرات و ایده‌های دیگران که بعضا ناخواسته آسیب روحی هم به ما می‌زند، استفاده کنیم. وقتی هر بار به انتهای سال می‌رسیم، به نقطه اوج خواهیم رسید. اولتیماتومی نبود بسیار جلسه خوبی بود. از معدود جلساتی بود که خیلی خوب بود و احساس امنیت داشتم. در این چند وقت نه در مطبوعات و نه فضای مجازی حضور نداشتم اما به من خبر می‌دهند که چه چیزهایی می‌گویند.

عکسم را کنار روحانی گذاشتند و گفتند رئیس جمهور باخت!

صمد مرفاوی دوست من است، ولی نمی‌دانم منظورش چیست. من گفتم تا سال 1402 بازیکن داریم و سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. اگر من با شما صحبت نکنم، گله می‌کنید که بی‌احترامی کرده‌ام. وقتی صحبت می‌کنم، همه صحبت‌های من نقد می‌شود. در صحبتی که با هیئت مدیره داشتم به آنها گفتم همه مربیان گذشته را رصد کنید. ظاهرا شرایط سنی من حساسیت برانگیزه شده و برخی‌ را اذیت می‌کند. نمی‌خواهم نامی برخی از رسانه‌ها را بیاورم اما بروید و ببینید که چه تعداد مصاحبه علیه من گرفته‌اند. اگر کسی را می‌خواهند، بگویند تا آدرس بدهم. عکس من را کنار رئیس جمهور قرار داده و گفتند رئیس جمهور باخت. از آنجا به بعد متوجه شدم بحث کمک نیست، بحث غرض‌ورزی است. من امروز اگر ایستادم و صحبت کردم به خاطر یکی از دوستان شما که سید است، این کار را کردم و دوستی چندین ساله‌ام و همچنین لوگویی که دست شما است. من دروغ نمی‌گویم اگر دوست نداشته باشم مصاحبه کنم این کار را نمی‌کنم. اهل این نیستم که بروم در ماشینم بنشینم و دنده عقب بروم اگر اینگونه باشد یکی را زیر می‌کنم. وظیفه‌ام است پاسخگو باشم. باشگاه استقلال مال هواداران است.

جاده صاف کن قدیمی ها هستم

اما پیشکسوتی که در 35 سال گذشته فقط آنها را در زمین حیدرنیا یا تمرین سلامتی در شهید کشوری می‌دیدم،‌ مصاحبه می‌کنند من اصلا ناراحت نیستم. من به کارم اعتقاد دارم و ما روزی 7-8 ساعت کار می‌کنیم. دیروز از 9 صبح به جلسه رفتیم و 6 عصر بیرون آمدیم. آنهایی که به ما اهانت و توهین می‌کنند بدانند که ما کارمان را با انگیزه بیشتری ادامه می‌دهیم. من با این فرهنگ مبارزه می‌کنم. فرهنگی که به جوان اعتقادی نداشته باشد را تغییر می‌دهم. به دوستان جوانم هم می‌گویم که 20 سال جلوتر از خودشان را ببینند. من و امثال من جاده را برای آنها آسفالت می‌کنیم تا آنها رویش قدم بگذارند. اما برخی بدون داشتن اطلاعات مصاحبه می‌کنند. سایت‌های مخالف منصوریان هم زیاد است.

اخبار تیم فوتبال استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار