سید رضا افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سال گذشته پول به حساب اسپانسر می‌رفت و این پروسه زمان بر برنامه‌های ما را برهم می‌زد، اما حالا قرار شده که پول مستقیما به حساب باشگاه واریز شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگاران بعد از جلسه هیات مدیره درباره مباحث مطرح شده در جلسه، حمایت از منصوریان، حامی مالی جدید باشگاه، شکایت مگویان و.. صبحت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

حامی مالی جدید باشگاه دلیل لغو جلسه دیروز

جلسه خیلی خوبی بود و علت اینکه این جلسه روز گذشته برگزار نشد به این دلیل بود که در ایرانسل جلسه داشتیم و آن نشست طولانی شد و به دنبال تصمیم برای اسپانسر مالی امسال بودیم. در نهایت هم تصمیم بزرگی گرفته شد. ما یک هفته روی این موضوع با نماینده‌های ایرانسل بحث داشتیم تا به یک جمع بندی رسیدیم تا امسال هم با ایرانسل قرارداد داشته باشیم.

درآمدها مستقیم به حساب باشگاه می آید

ما سال گذشته یک مشکلی داشتیم و تقاضای ما این بود که درآمدها مستقیما به حساب باشگاه بیاید که اینطور نبود و پول به حساب اسپانسر می‌رفت و این پروسه زمان می‌برد و برنامه‌های ما را برهم می‌زد. اما حالا برای اولین بار قرار بر این شده که پول مستقیما به حساب ما واریز شود و مخارج را خودمان پرداخت کنیم. با این شکل جدید انتظار می‌رود مشکلات جدی باشگاه حتما حل شود.

به منصوریان زمان می دهیم

آقای منصوریان آمدند و امروز گزارش عملکرد به هیات مدیره دادند. سوالاتی از ایشان شدند و آقای منصوریان هم پاسخ دادند. در نهایت قرار شد بعد از خروج ایشان از جلسه یک تصمیمی بگیریم با توجه به اینکه در دو سه هفته اخیر نتایج خوبی نگرفتیم. البته با توجه به زحمتی که ایشان کشیده، جمع بندی ما بر این شد تا به آقای منصوریان زمان بدهیم.

از منصوریان حمایت می کنیم

برخی از این اعتراضات وارد نیست چرا که ما امتیازاتی به خاطر محرومیت بازیکنان و اشتباهات داوری از دست داده‌ایم و این مساله را نمی‌توان به حساب منصوریان و تیم فنی گذاشت. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که باید از تیم فنی و علیرضا منصوریان حمایت کنیم. سال گذشته هم چنین وضعیتی داشتیم و آقای علیرضا منصوریان توانست با اعتماد به جوانان نتایج خوبی بگیرد. امسال هم مطمئنم با تیمی که بستیم شرایط بهتر خواهد شد. ما باید یک مقدار صبور باشیم و به جرات و اطمینان می‌گویم نتایج تغییر خواهد کرد چرا که مشکلات مالی هم برطرف خواهد شد و سعی می کنیم تا پیش از دیدار برابر پدیده بخشی از مطالبات را پرداخت کنیم و مطمئن هستیم این مساله در روحیه آنها تاثیر خواهد گذاشت.

کادر فنی فصل قبل تقویت شد!

این کادر فنی سال قبل تقویت شده است. ما سال گذشته بهتاش فریبا را به کادر تیم اضافه کردیم و امسال هم میک مک درموت به تیم ما آمده است. ضمن آنکه منصوریان قبلا خودش در نفت تهران نتایج خوبی گرفته و در استقلال سال قبل هم عملکرد مثبتی داشته است. من ایرادی نمی‌بینم که به ترکیب فنی تیم دست بزنم. ما در این هفته ها به جز محرومیت‌ها و بحث داوری بحث مصدومیت های بازیکنان را هم داشته‌ایم که فکر می‌کنم تا 20 روز آتی مصدومان ما هم به تیم برگردند. فکر می‌کنم بعد از تعطیلات لیگ ترکیب تیم ما کاملا یکدست شود.

رقم اسپانسر افزایش پیدا کرده

رقم اسپانسر افزایش پیدا کرده و ما هم باید فعالیت کنیم تا رقم دلخواه‌مان را کسب کنیم. هرچه حمایت هواداران بیشتر شود درآمد ما بیشتر خواهد شد. 3090 سرجایش هست اما با ایرانسل قرارداد بسته‌ایم تا ظرفیتش افزایش بیشتری پیدا کند. هرچه هوادار بیشتر حمایت کند درآمد ما هم بیشتر می‌شود و روی تیم تاثیرگذار است.

تیم دوم پایتخت موافق برگزاری دربی نیست

ما به صورت کتبی به اسپانسر باشگاه اعلام کردیم که آماده برگزاری دربی دوستانه هستیم. تا امروز خبری به ما داده نشده و پرسپولیس موافق این بازی نیست و به طور کتبی و قطعی به اسپانسر پاسخی نداده است.

صحبت با مربی خارجی شایعه است

صحبتی با هیچ مربی خارجی ای نداشته‌ایم و این مسایل تنها در رسانه‌ها مطرح می‌شود و شایعه است.

با مگویان توافق می کنیم

صحبتی که من با ادموند اختر داشتم، قرار گذاشتیم تا در یک فرصت مناسب به توافق دست پیدا کنیم. یک ماه به مگویان فرصت دادیم تا این بازیکن یک تیم انتخاب کند. یک نامه به این بازیکن دادیم و این موضوع را اعلام کردیم تا او بتواند با تیم های دیگر مذاکره کند. اگر در این مدت تیم پیدا نکرد، با ما مذاکره می کند تا مبلغی به او پرداخت کنیم. اگر قرار باشد توافق کنیم، شاید مبلغ کمتری را پرداخت کنیم. مگویان بازیکن با اخلاقی بود که حاشیه نداشت و با او مشکلی نداشتیم. ما از نظر فنی و تمرین با مگویان مشکل نداشتیم. نهایتا یک مبلغی را برای رضایت او پرداخت خواهیم کرد. در گذشته اگر به فیفا شکایت می کردند به این دلیل بود که کسی پاسخگو نبود و اگر توافق می کردند، مشکل به وجود نمی آمد. سیاست ما اما این نیست و تلاش می کنیم تا رضایت بازیکنان را جذب کنیم. امسال می خواهیم بخشی از مطالبات بازیکنان و مربیان قدیمی را پرداخت کنیم.

دو بازیکن به AFC شکایت کردند

دو بازیکن به نام های کاوه رضایی و تیموریان شکایت کرده اند. این شکایت ها از سوی وکیل این بازیکنان انجام شده است. این نامه ها به کمیته تعیین وضعیت ارجاع داده می شود و خود فدراسیون فوتبال آسیا دخالت نمی کند. ما جلساتی داشتیم و قرار شد که با مذاکره این موضوع را حل کنیم.

قریب به جلسات هیات مدیره نمی آید

با قریب مشکلی ندارم. شاید ایشان به دلیل گرفتاری شغلی شان در جلسات شرکت نمی‌کنند و 4 جلسه است که به هیات مدیره نمی‌آیند این مسایل را از خودش بپرسید. ما ایشان را به صورت کتبی دعوت کرده‌ایم.

اخبار استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار