محمدحسین قریب

خبرها حاکی از آن است که رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال امروز استعفای رسمی خود را به وزارت ورزش و جوانان می‌دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، غیبت‌های محمدحسین قریب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در جلسات مدیران این باشگاه حکایت از این داشت که او با شرایط حال حاضر این باشگاه نمی‌تواند کنار بیاید. 

وزارت ورزش و جوانان از ماه‌های قبل ازا علام رسمی هیأت مدیره استقلال با محمدحسین قریب حضور در این باشگاه مذاکرات را انجام داده بود و قریب به شرط عملی شدن شرایطش در این باشگاه حاضر شده بود بار دیگر نامش در بین اسامی مدیران این باشگاه قرار گیرد اما قریب بعد از انتخاب به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال متوجه می‌شود که شرایط حال حاضر باشگاه استقلال به نسبت گذشته نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر شده و مسیر برای عملی شدن شرایط او هموار نیست.

به همین دلیل تصمیم می‌گیرد در جلسات هیأت مدیره شرکت نکند تا از این طریق پیام خود را به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برساند که شرایط و ابزار برای فراهم شدن شرایط او مهیا نیست. این در حالی است که هر گاه وزیر ورزش میان خبرنگاران قرار می‌گرفت و با این پرسش مواجه می‌شد که چرا آقای قریب در جلسات هیأت مدیره استقلال شرکت نمی‌کند فقط به گفتن این جمله بسنده می‌کرد که مشکلی نیست و او به زودی در جلسات شرکت می‌کند.

در واقع محمدحسین قریب به صورت غیر مستقیم به وزارت ورزش این پیغام را داده اگر سیاست های باشگاه استقلال قرار است به همین منوال باشد چرا از او دعوت شده که دوباره به این تیم بازگردد؟ اما هیچگاه وزارت ورزش در این باره موضع نگرفت و انگار نه انگار که رئیس هیات مدیره یک باشگاه در جلسات شرکت نمی کند به طوریکه حتی سایر اعضا هم نمی توانستند با قریب ارتباط بگیرند و از او بپرسند چرا در جلسات شرکت نمی کند؟

اکنون که استقلال در شرایط خاص است و روند نتیجه‌گیری این تیم نه تنها خوب نبوده بلکه خیل عظیمی از هواداران استقلال امیدی به آینده این تیم ندارند، باز هم صحبت از این است که قریب در جلسه مهم و سرنوشت‌ساز فردای هیأت مدیره استقلال، قصد ندارد شرکت کند.

خبرها حاکی از آن است که محمدحسین قریب امروز استعفای رسمی خود را به وزارت ورزش و جوانان می‌دهد البته او از مدت‌ها قبل در گزارشی راهکارهای برون رفت استقلال از این شرایط را تهیه کرده و همراه استعفای خود به وزیر ورزش ارائه می‌دهد.

با شرایطی که به وجود خواهد آمد باید دید وضعیت باشگاه استقلال برای تصمیم‌گیری بابت ادامه همکاری با منصوریان یا قطع همکاری او به کجا می‌انجامد. 

همه در انتظار این هستند که آیا قریب استعفای خود را عملی می کند یا خیر و اگر عملی شود چه کسی جایگزین او می‌شود؟

 

فارس

اخبار تیم فوتبال استقلال 

دیدگاه‌ها  
هوادار استقلال
-1 #1 هوادار استقلال 1396-06-04 12:55
تا مشکلات مدیریتی حل و فصل نشه استقلال هرگز به ساحل آرامش نخواهد رسید..
این آقای قریب هم معلوم نیست چرا انقدر قایم موشک بازی در میاره..
سرنوشت میلیون ها هوادار متعصب استقلال افتاده دست 4 تا آدم بی مسولیت و نادان
استقلال الان فقط و فقط آرامش میخواد و تمرینات سفت و سخت و محکم..
تو زمین هم باید یه سیستم ثابت و منظم داشته باشن و فقط آماده ها و با انگیزه ها تو ترکیب باشند..
تو بازیهای قبلی هافبکهای خلاق استقلال سلیقه ای و اختیار به خود توپ پخش میکردن و زیاد حرکات و کارهای ترکیبی شون برنامه ریزی شده و هماهنگ شده نبود..مخصوصا شجاعیان تکنیکی و جباری که هنوز سرحال و آماده نیست بدون تعارف،
مهاجمان هم واقعا پراسترس و حواس پرت بودن و معلوم نبود چرا وقتی توپ میرسید تو 18 حریف هیچ کس حرکت حرفه ای واسه گلزنی نداشت و یا همه به هم تعارف میکردن و یا اینکه خودشون میخواستن تنهایی نقش سوپرمن و قهرمان حماسی تک نفره رو بازی کنن،
این استقلال بیشتر از هرچیزی " روح تیمی " میخواد چون هنوز تیم نشده است..
نقل قول کردن
اس اسی
+1 #2 اس اسی 1396-06-04 16:08
قریب با افتخاری مشکل داره و از سیستم حاکم توو بحث مدیریتی باشگاه ناراضیِ
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار