شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در تاریخ استقلال سابقه نداشته که 5 بازی تنها یک گل زده داشته باشد، به همین دلیل پیشکسوتان استقلال بسیار ناراحتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت و کاپیتان اسبق استقلال درباره نتایج ضعیف استقلال و ناراحتی پیشکسوتان از این موضوع صحبت هایی کرده که در ادامه می خوانید:

 

* نتایج استقلال در شان هواداران نیست

زدن یک گل در 5 بازی نشان می‌دهد که ضعیف کار کرده‌اند. از سال گذشته، هواداران، مدیرعامل و هیئت مدیره از منصوریان حمایت کردند، اما امسال بازی‌هایی از استقلال می‌بینیم که در خور و شأن تیم نیست و مردم خسته شده‌اند. قرار گرفتن در انتهای جدول آمار و زدن یک گل آمار ضعیفی است. از آن طرف، پرسپولیس، هم خوب بازی کرده و هم خوب نتیجه می‌گیرد. همین مسئله هواداران ما را آزرده خاطر کرده است.

* استقلال مربی بزرگ خارجی می خواهد

منصوریان بهتر از هر کسی وضعیت را درک می‌کند و باید تصمیم درستی بگیرد. اگر او بخواهد بماند و موفق شود، باید تحولی بزرگ ایجاد و 4،5 بازیکن را از ترکیب خارج کند تا از این بحران خارج شود. اگر قرار به رفتن منصوریان باشد، باید ببینیم چه کسی را می‌خواهند جایگزین او کنند. در ایران گزینه‌ای نداریم و اگر هم باشد طبق معمول سراغ پرویز مظلومی می‌روند. استقلال مربی بزرگ خارجی می‌خواهد، مربیان بلوک شرق می‌توانند خوب باشند، چون با سبک فوتبال ما آشنایی دارند.

* استقلال بد بازی می کند

یک زمان، تیم خوب بازی کرده، اما نتیجه نمی‌گیرد و می‌گوییم بدشانس است. کاری به نتایج نداریم، اما استقلال بد بازی می‌کند. تنها برابر تراکتورسازی آن هم برای دقایقی خوب بودیم. وقتی خوب بازی نکنید مردم ناراضی می‌شوند. خوب نتیجه گرفتن پرسپولیس هم ناراحتی هواداران را بیشتر کرده است. به نظرم، منصوریان آنقدر باهوش است که تصمیمی بگیرد که هم به خودش لطمه نزند و هم استقلال.

* تمام پیشکسوتان از نتایج استقلال ناراحتند

پنجشنبه در جریان بازی پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران، همه پیشکسوتان از نتایج تیم ناراحت بودند. در تاریخ استقلال سابقه نداشته که 5 بازی تنها یک گل زده داشته باشد. استقلال سال گذشته، در ابتدای فصل بدترین سال خود را سپری می‌کرد، اما هر بازی گل می‌زد. وقتی به سن و سال بازیکنانی که به استقلال آمده‌اند، نگاه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که منصوریان امسال دنبال جام است، اما در مصاحبه‌هایش می‌گوید چهار، پنج سال دیگر استقلال آرمانی را می‌بینید. جذب نفرات سی و پنج ساله و صحبت از موفقیت تیم در سال‌های آینده با همدیگر همخوانی ندارد.

تسنیم

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
اس اسی
+1 #1 اس اسی 1396-06-04 16:06
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
سعید باقری
0 #2 سعید باقری 1396-06-04 20:08
خدایا باعث و بانی این وضعیت رو به خاک سیاه بنشونه
نقل قول کردن
سهراب
0 #3 سهراب 1396-06-05 04:54
ایشالا وقتی تیم رفت لیگ یک مسئولین تیم مفصل در مورد این اتفاقات بحث و تبادل نظر میکنن و اشتباهات رو گردن همدیگه میندازن حالا این وسط اونایی که حرص و جوش میخورن هوادارا هستن و دیگه علی میمونه و حوضش. نه فقط استقلال بلکه کل تیم‌های لیگ برتر مربی‌های بزرگ مثل برانکو و کیروش نیاز دارن اینجوری سطح فوتبال ایران بالا میره حالا بازم برید دنبال منصوریان و مرفاوی و مظلومی و فیروز کریمی واقعا به اعضای هیئت مدیره باید تبریک گفت با این انتخابهای بی‌نقص و فوق‌العادشون اینا باید برن واسه رئال و بارسا مدیریت کنن استقلال براشون کمه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار