زمانی

عضو عشق مصاحبه هیات مدیره باشگاه استقلال در حالی وعده استقلالی رویایی داد که در سال های حضورش در این پست کاری جز جنجال و حاشیه سازی برای تیم انجام نداد!

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط این باشگاه اظهارداشت: وضعیت استقلال در این روزها زیاد مساعد نیست اما ما طی این یکی دو روز جلسه برگزار می‌کنیم و قطعاً تصمیم لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

وی افزود: تمام هدف هیات مدیره این است که یک تصمیم درست بگیریم و اگر نیاز به هر تغییراتی باشد با قاطعیت آن را انجام خواهیم داد و من از همین جا به هواداران استقلال نوید استقلالی رویایی در آینده را خواهم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است تغییراتی در کادر فنی آبی‌پوشان بوجود بیاید، گفت: این مسئله در جلسه هیات مدیره تصمیم‌گیری خواهد شد و هر تصمیمی به صورت جمعی اتخاذ شود در موردش اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی در خصوص دلایل عدم موفقیت استقلال در 5 بازی ابتدایی، گفت: ما کمی در برنامه‌ریزی‌ها دچار مشکل شدیم و تغییراتی که بین بازیکنان ایجاد شد و چند نفر رفتند و چند نفر آمدند باعث عدم هماهنگی بین تیم شد که یکی از مشکلات استقلال همین رفت و آمدها و بوجود آمدن ناهماهنگی بین بازیکنان بود.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا علیرضا منصوریان بعد از بازی با پدیده از سمت خود استعفا داده یا خیر، گفت: استعفایی از علیرضا منصوریان ندیدم و در این زمینه اطلاعی ندارم. در مورد شرایط تیم هم در نشست آینده هیأت مدیره صحبت می‌کنیم و تصمیم‌گیری لازم اتخاذ خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی در حالی وعده از استقلالی رویایی در آینده داد که در این سال هایی که عضو هیات مدیره این باشگاه بود به جز جنجال آفرینی و حاشیه سازی کار دیگری انجام نداده. یکی از انتقاداتی که به وزیر ورزش بعد از انتخاب اعضای جدید هیات مدیره استقلال وارد شد، قرار دادن این عضو جنجالی در بین اعضای هیات مدیره بود. روابط و باج های سیاسی بین دولتمردان و افراد سیاسی جای ضوابط را در سطح خرد و کلان مدیریتی گرفته و وزارت ورزش و شخص مسعود سلطانی فر هم از این قائده مستثنی نیست و نخواهد بود! به هر حال به عنوان رسانه مستقل هواداری استقلال امیدواریم این آینده رویایی که جناب زمانی از آن سخن می گوید وضعیت را از اینی که هست خراب تر نکند!

اخبار تیم استقلال

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
+1 #1 سعید باقری 1396-06-04 20:46
فکر کنم دستش با منصوریان غیر مستقیم تو ی کاسه اس منظور زمانی هم ۱۴۰۱ هست
نقل قول کردن
امیر
+1 #2 امیر 1396-06-05 09:27
همه جمع شدن تا استقلال رو زمین بزنن
از وزیر ورزش گرفته تا مدیر عامل و بعضی از اعضای هیئت مدیره(زمانی‌ و امثال زمانی)
هیچ کدومشونم کاری جز بدتر کردن وضعیت استقلال بلد نیستند
نشونشم بازیکنایی که دارن از استقلال شکایت میکنن و روز به روز بهشون اضافه میشه
مگه تو دوران حاجی فتح الله زاده استقلال طلب کار نداشت پس چرا اون موقع کسی شکایت نکرد
چون حاجی توانایی مذاکره داشت و اخر همه چیزو به نفع استقلال تموم میکرد چیزی که افتخاری اصلا بویی ازش نبرده
حرف اخرم اینکه تا سلطانی فر لنگی وزیره وافتخاری مدیر عامل استقلاله جز این از استقلال نباید توقع داشت
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار