رضا عنایتی

کاپیتان سابق استقلال گفت: منصوریان مقصر اصلی نتایج ضعیف نیست چند بازیکن عملکرد مناسبی نداشته اند و حالا پشت سر منصوریان پنهان شده اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا عنایتی کاپیتان سابق تیم استقلال، در مورد اولتیماتومی که باشگاه استقلال به علیرضا منصوریان داده است توضیحاتی داد و این اقدام را غیر حرفه ای دانست.

* اقدام غیر حرفه ای هیات مدیره

در فوتبال ممکن است که برخی از مربیان در مقاطعی نتیجه نگیرند و این موضوع چندان عجیب نیست. من متوجه رفتار هیات مدیره استقلال نمی‌شوم. اقدام آنها به هیچ عنوان حرفه‌ای نبود. با این حال معتقدم منصوریان می‌تواند استقلال را از این شرایط خارج کند و نتایج خوبی بگیرد. قطعاً او می‌تواند دوباره هواداران را خوشحال کند.

* اولتیماتم به کادر فنی به تیم فشار وارد می کند

اگر بحثی در هیئت مدیره صورت می‌گیرد طبیعتاً می‌تواند به رسانه‌ها کشیده نشود. مطمئناً بحث اولتیماتوم به کادر فنی استرس و فشار وارد می‌کند و کلمه اولتیماتوم واقعاً نفرت‌برانگیز است. من معتقدم مسئولان استقلال باید در این زمینه سنجیده‌تر عمل می‌کردند.

* منصوریان مقصر اصلی این نتایج نیست

من معتقدم نباید همه تقصیرها را گردن کادر فنی انداخت. منصوریان شاید 40 درصد مقصر است و بازیکنان هم 60 درصد مقصر هستند. باید قبول کرد که پنج یا شش بازیکن استقلال عملکرد خوبی نداشتند و حالا آنها خودشان را پشت منصوریان پنهان کرده‌اند.

 تسنیم

اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار