دیدار استقلال در جام حذفی

زمان و روز بازی استقلال تهران در مرحله 1/16نهایی جام حذفی فصل 1396/97 مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در زمان تعطیلی دو هفته ای لیگ برتر برای برگزاری دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه دیدارهای مرحله 1/16 نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد. بر این اساس طبق اعلام سازمان لیگ گل گهر سیرجان و استقلال تهران ساعت 17:45 روز جمعه 17 شهریور ماه 1396 در ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال که این روزها با بحران در سطح مدیریتی باشگاه، مصدومیت بازیکنان کلیدی و فشارهای روانی ناشی از اولتیماتوم به کادر فنی رو به رو است در صورت برتری مقابل گل گهر در مرحله 1/8نهایی به مصاف برنده دیدار نفت آبادان و سپاهان اصفهان خواهد رفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، بنابر اعلام سازمان لیگ از این فصل مقرر شد تیم های لیگ برتری از مرحله 1/16نهایی به جام حذفی اضافه شوند در صورتی که در فصول گذشته می بایست از  مرحله 1/32نهایی وارد این رقابت ها می شدند. شاید دلیل اصلی این تصمیم جدا از کمبود زمان به دلیل در پیش بودن جام جهانی، حذف مفتضحانه تیم دوم پایتخت در مرحله 1/32 نهایی جام حذفی فصل گذشته مقابل تیم قشقایی شیراز باشد! البته شاید تعویق دیدار تیم سوگولی فدراسیون و برادرخوانده اش نفت تهران هم بی ربط به مسائل دوره قبل این رقابت ها نباشد(ترس از در اختیار نداشتن ملی پوشان)!

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار