JHG

بازیکنان استقلال امروز توانستند 20 درصد از مطالبات باقی مانده خود را دریافت کند و تا حدود زیادی مشکلات مالیشان رفع شود.

به گزارش استقلال نیوز شهاب جهانیان در گفت و گو با کاپ، درباره پاس شدن چک بازیکنان استقلال اظهار داشت: به این موضوع اطمینان داشتیم. چراکه از قبل منابع مالی آن تامین شده بود. همچنین از اسپانسر قول قطعی گرفته بودیم که اسپانسر هم به وعده اش عمل کرد.

وی افزود: با پرداخت این بیست درصد باشگاه استقلال در این فصل اقدامی بی سابقه در قبال پرداخت پول قرارداد بازیکنان این باشگاه را انجام داده است. فکر می کنم در جمع تیم های لیگ برتری هم یا تیمی همچون استقلال نیست یا شاید فقط یک یا دو تیم باشند که این مقدار پرداختی به بازیکنان و اعضای تیم داشته اند.

عضو هیات مدیره باشگاه تاکید کرد: با توجه به حسن نیت مدیران استقلال در قبال پرداخت پول قرارداد بازیکنان به لطف خدا و تلاش دوستان باشگاه تا اینجا توانسته به خوبی به وعده هایش عمل کند. حالا نوبت بازیکنان و اعضای تیم است که با کسب نتایج مطلوب دل هواداران را شاد کنند که البته با وجود میل به موفقیتی که بین بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال وجوددارد این مهم قطعا محقق خواهد شد.

اعضای تیم استقلال که حدود دو هفته پیش از باشگاه چک دریافت کرده بودند امروز با نقد کردن چک هایشان بیست درصددیگر از رقم قرارداد فصل جاری خود را دریافت کردند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار