5

به گزارش استقلال نیوز بازی روز جمعه استقلال شرایط خاصی دارد هواداران میخواهند ثابت کنند برترین تیم ایران هستند و خواهند بود.

 

دیدار دو تیم استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز روز جمعه به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. استقلالی ها که با تنها یک امتیاز اختلاف در رده دوم جدول حضور دارند در این دیدار تنها برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند رفت و به خوبی می دانند برای ادامه حضور در کورس قهرمانی به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارند. یعقوب کریمی، میلاد فخرالدینی و علی رمضانی غایبان استقلال در این دیدار هستند و خسرو حیدری هر چند مصدومیتش بر طرف شده است اما تنها با نظر کادر فنی در ترکیب استقلال قرار می گیرد. دیدار دو تیم استقلال و گسترش فولاد اما بیش از هر چیزی تحت الشعاع حضور پرشور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی خواهد بود. در حالیکه با تلاش مدیران استقلال بلیت های طبقه دوم ورزشگاه آزادی در این دیدار رایگان شده است، هواداران پرشور استقلال در این دیدار می خواهند با ایجاد فضایی به یاد ماندنی سهم پررنگی در کسب پیروزی و ادامه مسیر موفقیت آمیز استقلال داشته باشند. این دیدار روز جمعه ساعت 16 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

سایت رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار