ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران مقابل پارس جنوبی جم از هفته ششم لیگ برتر اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای جدال مقابل پارس جنوبی جم به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، لئاندرو پادوانی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، سرور جپاروف، جابر انصاری، علی قربانی

ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی جم

به گزارش استقلال نیوز، ترکیب استقلال برای دیدار مقابل پارس جنوبی جم اعلام شد و واکنش های متفاوتی بین هواداران داشت. به بررسی ترکیب منتخب کادر فنی برای این دیدار که در هوای ابری اما بسیار گرم و شرجی استان بوشهر انجام خواهد شد، می پردازیم.

* تغییری که علیرضا منصوریان درون دروازه ایجاد کرد بسیار عجیب و غافلگیر کننده بود! اینکه حسینی جوان در دیدار جام حذفی مقابل گل گهر از لیست 18 نفره خط می خورد و بعد از آن دیدار تا 2 جلسه حق شرکت در تمرین گروهی را ندارد، چگونه به یک باره سر از دروازه استقلال در دیدار مهم مقابل تیم دوم جدول رده بندی در می آورد؟ دود از سر آدم بلند می کند! امیدواریم حسینی جوان و جسور با درخشش در این دیدار جا پایش را درون دروازه استقلال محکم کند.

** روزبه چشمی در دیدار مقابل گل گهر در خط دفاع بی نقص بود و استفاده مجدد از او در کنار پادوانی در غیاب سید مجید حسینی و پژمان منتظری منطقی به نظر می رسد. گویا منصوریان از خر شیطان پایین آمده و در دیدارهایی که میلاد زکی پور به دلیل عدم آمادگی نمی تواند بازی کند، از آرمین سهرابیان که دفاع چپ تخصصی ست استفاده می کند و دیگر یعقوب کریمی را در پست غیر تخصصی بازی نمی دهد و این جای شکر بسیار دارد! بین خسرو و وریا دو به شک هستم ولی امیدوارم امروز روز کاپیتان خسرو باشد.

*** در پست هافبک دفاعی فرشید باقری بازی خواهد کرد. اگر او در دادن پاس و خطا ندادن پشت محوطه کمی دقت کند به نظر من گزینه ایده آلی برای این پست خواهد بود. حضور امید نورافکن، فرشید اسماعیلی و سرور جپاروف به خط هافبک استقلال صلابت خوبی خواهد داد و در ادامه آمدن قائدی و جباری می تواند برگ برنده منصوریان هم باشد.

**** در خط حمله هم جابر انصاری و علی قربانی بازی می کنند. به جرات می گویم هیچکدام از این دو در حد استقلال نیستند! و هر مربی دیگری بود این ها یا به نیمکت دوخته شده بودند یا 10-15 دقیقه پایانی به بازی می آمدند. امیدوارم بیت سعید بتواند خودش بازیابی کند و از جو زدگی حضور در تیم بزرگ استقلال خارج شود. هر چند جوانانی مثل فردین نجفی را روی نیمکت داریم که ارزش اعتماد را دارند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار امروز استقلال و پارس جنوبی ساعت 20:00 در ورزشگاه تختی جم برگزار خواهد شد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار