وزیر ورزش

گویا وزیر ورزش لطف نموده پس از فشارهای زیاد هوادارن استقلال و ورود مجلسی ها به شرایط بحرانی این تیم، خواستار برگزاری جلسه فوری با اعضای هیات مدیره شده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، بعد از اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال و مشکلاتی که در سطح مدیریتی و فنی در این تیم به چشم خورد هواداران استقلال به شدت نسبت به عملکرد مسئولان وزارتخانه اعتراض کرده و حتی به صفحه شخصی وزیر ورزش و جوانان هجوم برده و خواستار رسیدگی به وضعیت باشگاه استقلال شدند.

مسعود سلطانی‌فر که انتظار این همه هجمه را نداشت بعد از این اتفاقات متوجه شد که ذهنیت طرفداران استقلال این است که وزارت ورزش هیچ توجهی به شرایط این باشگاه ندارد به همین علت با وجود آنکه سفر ترکمنستان را در پیش داشت دست به کار شد و طی تماسی بامدادی(ساعت 2 بامداد) با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تماس گرفت و از آنها خواست ساعت 8:00 صبح روز شنبه در وزارت ورزش حضور پیدا کنند.

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از تماس وزیر ورزش در جلسه فوق حضور پیدا کردند(البته زمانی نتوانست در جلسه حاضر شود) و گزارش مفصلی در مورد وضعیت تیم و همچنین خریدها و هزینه های ابتدای فصل به مسعود سلطانی‌فر ارائه کردند. با توجه به اینکه سلطانی‌فر عصر روز شنبه باید به ترکمنستان سفر می‌کرد بلافاصله رسیدگی به این موضوع را به محمدرضا داورزنی سپرد و در نهایت بعد از بررسی صورت‌گرفته مشخص شده عملکرد باشگاه استقلال نسبت به هزینه‌های صورت گرفته و خروجی فنی مناسب نبوده است.

در این بین افتخاری دو بار روز شنبه با محمدرضا داورزنی در محل وزارت ورزش جلسه برگزار کرد و بعد از این نشست وی با وزیر ورزش و جوانان ارتباط گرفت و اتفاقات باشگاه را به گوش مسعود سلطانی‌فر رساند. بعد از این اتفاقات و گزارشات مشخص شد وزیر ورزش از اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال رضایت ندارد و قرار است روز شنبه آینده بلافاصله بعد از حضور در وزارت ورزش و بعد از بازگشت از ترکمنستان تصمیمات مهمی برای باشگاه استقلال اتخاذ کند.

 

فارس

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار