سیروس دین محمدی

مربی اسبق استقلال گفت: استقلال اکنون بهترین مدیران را دارد چون آنها تا آخرین لحظه پشت مربی خود هستند و در این وضعیت اسفناک باز هم از او حمایت می کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه اکثر پیشکسوتان باشگاه استقلال از مجیدی گرفته تا فتح الله زاده، نظری جویباری، روشن، پاشازاده و.. اعتقاد دارند که مشکل اساسی این تیم مشکل مدیریتی و هیات مدیره ناکارآمد است، اما سیروس دین‌محمدی دستیار سابق پرویز مظلومی نظر دیگری دارد و معتقد است استقلال مدیران خوبی دارد که در این وضعیت از کادر فنی حمایت می کنند. او که با آمدن منصوریان به همراه کادر فنی وقت، مجبور به ترک استقلال شد و گویا دل پری از هواداران دارد، بر این باور است که هواداران باید تاوان اشتباه خود را بدهند.

در ادامه صحبت های مربی سابق باشگاه استقلال را با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا بخوانید:

* استقلال مدیران خوبی دارد چون پشت سرمربی ایستاده اند!

استقلال اکنون بهترین مدیران را دارد چون آنها تا آخرین لحظه پشت مربی خود هستند. مرحوم پورحیدری در سال 81 و زمانی که با استقلال به مقام دوم رسید، برکنار شد. مربیانی چون مرحوم حجازی و پرویز مظلومی هم برکنار شدند. این کار مدیران که تا آخرین لحظه از سرمربی حمایت می‌کنند، قابل تحسین است.

* مدیران استقلال همه کاری برای این تیم کرده اند

مدیریت زمانی که پشت مربی می‌ایستد، دوست دارد تیم با مربی به روزهای خوب بازگردد، برخی‌ها از مدیران تیم انتقاد می‌کنند. مدیریت تیم بهترین اردوها را برای تیم تدارک دیده، بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و خواسته‌های مربی را فراهم کرده است. مدیران باید وارد زمین شوند و گل بزنند؟!

* با نتایج استقلال در کوچه و خیابان سرزنش می شویم

هیچ سمتی در استقلال ندارم و هیچ سمتی هم از مدیران نخواسته‌ام. چون استقلالی هستم و می‌خواهم تیم محبوبم موفق باشد، این حرف‌ها را می‌زنم. این نظر من است و ممکن است نظر افراد دیگر با من متفاوت باشد. باور کنید با نتایجی که استقلال می‌گیرد، ما را هم در کوچه و خیابان سرزنش می‌کنند.

* هواداران منصوریان را خواستند، تاوانش را هم بدهند

اعتراض‌های هواداران استقلال به منصوریان که خواستار کناره‌گیری او از نیمکت آبی‌پوشان شده‌اند خنده دار است، مگر همین هواداران پشت منصوریان نبودند؟ باید پشت او باشند. مگر هواداران مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع نکردند و خواستار حضور منصوریان نشدند؟ اکنون چرا پشت او را خالی کرده‌اند؟ آنها می‌گفتند منصوریان بهترین مربی است و حالا باید تاوان آن را هم بدهند.

* تیم نتیجه نگیرد، حرف و حدیث زیاد می شود

در مورد اخراج روز گذشته(یکشنبه) مجتبی جباری و مهدی رحمتی و بازگشت این دو که باشگاه استقلال در این زمینه هیچ موضع‌گیری نکرد، بگویم، زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد، این حرف و حدیث‌ها هم بیرون می‌آید. زمانی که پیروز می‌شوید، همه چیز آرام است اما وقتی که تیم نتیجه نمی‌گیرد، همه کارشناس می‌شوند و نظر می‌دهند!

* تیم بیمار است و بازیکنان باید شرایط روحی بهتر پیدا کنند

بازی استقلال مقابل پارس جنوبی را دیدم. به نظرم این تیم بیمار است و بازیکنان استقلال شادابی لازم را ندارند. آنها هر لحظه احساس می‌کنند زیر فشار هستند، یا هوادار به آنها فحش می‌دهد یا باشگاه بازیکنان را تحت فشار می‌گذارد. فکر می‌کنم استقلال از لحاظ روحی بیمار است وگرنه تیم از لحاظ بازیکن مشکلی ندارد. بازیکنان باید به خوبی حمایت شوند و از لحاظ روحی شرایط بهتری پیدا کنند. آنها اگر اعتماد به نفس داشته باشند، می‌توانند خیلی بهتر از این باشند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار