ترکیب استقلال تهران

ترکیب استقلال تهران مقابل ذوب آهن اصفهان از هفته هفتم لیگ برتر اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان از هفته هفتم لیگ برتر جام خلیج فارس به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، لئاندرو پادوانی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، سرور جپاروف، حابر انصاری، حسن بیت سعید

شماتیک ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

به گزارش استقلال نیوز، در شش هفته گذشته ترکیب اصلی استقلال تغییرات زیادی به خود دید و این عدم ثبات به عقیده اکثر کارشناسان یکی از مهم ترین عوامل ناکامی آبی ها بود. این هفته ترکیب استقلال دچار تغییرات اندکی شده که باید دید امروز چه سرنوشتی در انتظار آبی های پایتخت و کادر فنی اش است. یکی از جالب ترین نکات ترکیب امروز عدم حضور کاپیتان های اول تا ششم استقلال در ترکیب این تیم است. رحمتی، جباری، منتظری، حیدری، کریمی و ابراهیمی سابقه بستن بازوبند استقلال را داشته اند اما امروز هیچکدامشان در ترکیب قرار ندارند. باید دید کاپیتان امروز استقلال با نظر منصوریان چه کسی خواهد بود. البته احتمال اینکه از بین حسینی، غفوری و جپاروف یکی کاپیتان باشد بسیار زیاد است.

* سید حسین حسینی برای دومین دیدار پیاپی مجددا" درون دروازه قرار گرفته است. با توجه به اتفاقات روزهای گذشته حضور او در این دیدار محتمل به نظر می رسید ولی اظهار نظر منصوریان در این باره که برای جلوگیری از تنش بین قلعه نوعی و رحمتی می خواسته از حسینی در این دیدار استفاده کند در نوع خود بسیار جالب بود. حسینی در دیدار هفته گذشته مقابل پارس جنوبی جم با اینکه دو گل دریافت کرد اما در حد یک ستاره ظاهر شد و سه موقعیت تک به تک را مهار کرد. امیدواریم در این نیز همانند بازی قبل عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

** خط دفاع همانند دیدار قبل زوج پادوانی و چشمی قلب دفاع استقلال را تشکیل می دهند. باید دید دو مدافع مرکزی کند استقلال در مقابل مهاجمان تند و تیز و آماده این روزهای ذوب آهن چه خواهند کرد. در دفاع راست خسرو حیدری از ترکیب خارج و وریا غفوری جایگزین او شد. حیدری در دیدار مقابل پارس جم همانند دیدارهای گذشته کارایی زیادی چه در دفاع و چه در حمله نداشت و این تغییر به نظر مثبت می آید اگر وریا روز خوبش باشد. زکی پور هم با برطرف شدن مصدومیتش به ترکیب ثابت برگشت که این هم خبر خوبی برای هواداران است.

*** فرشید باقری، امید نورافکن، سرور جپاروف و فرشید اسماعیلی.. بدون تغییر نسبت به هفته گذشته! چشمانمان از تعجب گرد شده است!

**** باور کنید انصاری در هر تیم به جز استقلال بازی می کرد نیمکت نشین بود! ولی شاید دوندگی های زیادش که تنها نکته مثبت اوست، منصوریان را مجاب می کند از او از ابتدا در ترکیب استفاده کند. حسن بیت سعید بالاخره در هفته هفتم به پست اصلی اش برگشت! یک سورپرایز دیگر از منصوریان! البته از این نظر که بعد از هفت هفته متوجه شد که بیت سعید در وینگر راست کارایی چندانی ندارد و باید داخل محوطه بازی کند. تبریک به کادر محترم فنی استقلال!

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار امروز استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان ساعت 20:00 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار