تمدبد قرارداد دو بازیکن جوان استقلال

دو ستاره جوان و آینده دار رده های پایه باشگاه استقلال بر خلاف قوانین با این تیم قرارداد بلند مدت منعقد کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بعد از ظهر امروز خبری در مورد عقد قرارداد با دو بازیکن عضو تیم جوانان استقلال در سایت رسمی باشگاه منتشر شد که در ادامه می خوانید:

در راستای سیاست توجه به استعدادها و پرورش آنها در باشگاه استقلال و آکادمی، حسین توکلی و محمدرضا داوری که در حال حاضر عضو تیم جوانان استقلال هستند و با توجه به شرایط فنی خود می توانند جز آینده سازان باشگاه استقلال و فوتبال ایران باشند، قراردادهای 7 ساله جدید خود را با استقلال به امضا رساندند.

این در حالی ست که قوانین نقل‌ و انتقالات باشگاه‌ها قرارداد بیشتر از 3 سال را برای بازیکنان زیر 18 سال ممنوع اعلام کرده. این گاف بزرگ مدیران استقلال در روزهایی که این تیم در شرایط کاملا" بحرانی به سر می برد و هیات مدیره ناکارآمد این باشگاه هم مدام به افزایش تنش و حواشی برای کادر فنی و بازیکنان دامن زده اند؛ نشان دهنده عمق فاجعه مدیریتی در این باشگاه است. آیا می دانید اگر در کشورهایی که فوتبالشان از قانون تبعیت می کند و بند "پ" و مصلحت اندیشی در آن ها جایی ندارد، این تخلف آشکار با سنگین ترین مجازات ها رو به رو می شود؟

مدیرعاملی که نقاب مظلوم نمایی به صورت دارد و مسئول نقل و انتقالاتی که در کمال تعجب این بار در عکسی هنگام امضای قرارداد انداخته شد، مشاهده نمی شود و برای خودش یک مدعی به تمام معناست، حتی از قوانین مصوب در آیین نامه ها هم اطلاع ندارند چه برسد به راه و روش تیم داری!

این اتفاقات حیرت آوری که در باشگاه استقلال و مجموعه مدیریتی آن می افتد، همه و همه را از چشم وزیر ورزش می بینیم. ماه ها تعلل برای انتخاب و اعلام اسامی اعضای هیات مدیره که اکثرن سفارش شده از دفاتر مسئولان دولتی و حکومتی اند و نفسشان از جایی گرم در می آید، نتیجه ای جز شرایط اسفناک کنونی برای استقلال بزرگ و خیل هواداران میلیونی اش نداشت. جناب وزیر محترم با تدبیر و درایت استقلال را دست استقلالی ها بسپارید حتی اگر معرف و آشنایی در کابینه دولت بنفش ندارند!

قوانین قرارداد با بازیکنان


اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار