پندار توفیقی

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های بین المللی سطح تجربی و کیفی بازیکنان را بالا می برد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدپندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال با اشاره به موضوع برگزاری دیدارهای دوستانه استقلال با بشیکتاش و فنرباغچه ترکیه، اظهار داشت: بدون تردید برگزاری دیدارهای دوستانه بین المللی برای تیم های باشگاهی، باعث کمک و بالاتر رفتن سطح تجربی و کیفی تیم ها می شود و می بینید که بزرگترین تیمهای دنیا نیز چنین کاری را انجام می دهند. مذاکرات خوبی نیز در این خصوص میان باشگاههای بشیکتاش و فنرباغچه با استقلال انجام شده و علاوه بر انجام بازی های دوستانه، تعاملات خوبی نیز با آنها خواهیم داشت.

* امیدوارم بدشانسی ها پایان یابد

همان طور که مدیرعامل باشگاه در اطلاعیه روز گذشته اعلام کرد، هواداران لایق بهترین ها هستند. امیدوارم بدشانسی های پیاپی که در مسایل مختلف از جمله مصدومیت ها پیش آمده، پایان یابد و با تلاش و همدلی که میان کادر فنی و بازیکنان وجود دارد، آبی پوشان در مسابقه امروز موفق و دست پر از زمین خارج شوند.

* شکایت کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان به ای اف سی 

کارهای لازم در این خصوص انجام شده است. قرارداد کاوه رضایی با آپشنهای انگیزشی یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که براساس رایزنی ها و مکاتبات آقای افتخاری، این مساله در حال برطرف شدن است.

 

 سایت رسمی باشگاه استقلال

اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار