مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر بنا به آوردن مربی خارجی به واسطه دلالان باشد، مربیان داخلی با درک بهتر نسبت به شرایط استقلال کارایی بیشتری خواهند داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط باشگاه استقلال و انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت:

* دیدار آبی پوشان برابر سپیدرود رشت

بازی چندان با کیفیتی را شاهد نبودیم، خصوصا درنیمه اول که استقلال در شوک استعفای سرمربی اش بود و نتوانست بازی قابل قبولی ارائه کند، اما در نیمه دوم آبی پوشان به خود آمدند و با ارائه یک بازی منطقی و بدون استرس توانستند به یک پیروزی خوب دست پیدا کرده و از انتهای جدول تا رده دهم پیش بیایند.

* پیروزی به موقع در شرایط حساس

این پیروزی در این شرایط برای استقلال به موقع بود و تا حدودی آرامش را به این تیم بازگرداند و حالا باید امیدوار بود تا با انتخاب سرمربی جدید، معضلات پیش روی آبی پوشان برطرف شده و بازیکنان با تفکرات سرمربی جدیدشان تمریناتشان را برگزار کنند.

* انتخاب سرمربی جدید استقلال

این روزها تمام صحبتها به انتخابات سرمربی جدید استقلال ختم می شود. نام هایی چون فاتح تریم، زنگا، ریکارد اسامی هستند که باعث شده تا هواداران بی صبرانه منتظر این بمانند که ببینند کدام یک از این نام ها سرمربی استقلال خواهد شد؛ البته باید بپذیریم که انتخاب چنین مربیان گرانی برای فوتبال ما خصوصا باشگاه استقلال بسیار سخت است، اما امیدوارم مدیران استقلال با این اسامی بازی نکنند و هوداران را سرگرم نکنند و در نهایت با یک مربی داخلی قرارداد ببندند.

* مربی بی کیفیت خارجی نمی تواند شرایط را درست کند

اگر قرار است مربی خارجی بی کیفیت بیاوریم، همان بهتر که به یکی از مربی های داخلی اعتماد کنیم تا او با شناختی که از تیم دارد، سکان هدایت استقلال را به دست بگیرد.

* سودجویی دلالان از آمدن مربی بی کیفیت خارجی

تجربه نشان داده که برخی مربیان داخلی به مراتب بهتر از مربیان بی کیفیت خارجی هستند و تنها دلالان هستند که از نقل و انتقال مربیان بی کیفیت استفاده می برند.

* حمایت هواداران از تیم در این شرایط سخت

استقلال روزهای سختی را سپری می کند و من از هواداران این تیم می خواهم که شرایط را درک کنند و تیمشان را تنها نگذارند، زیرا موفقیت تیم استقلال در گرو حمایت هواداران است.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار