سعید لطفی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یک مربی به صرف این که خارجی است نمی تواند بهترین گزینه برای هدایت استقلال باشد، پس مدیران در انتخاب مربی باید وسواس به خرج دهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سعید لطفی مدافع سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی آبی پوشان مقابل سپیدرود رشت و انتخاب سرمربی این تیم که بحث داغ این روزهای این تیم است صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید.

* شوک به استقلال مقابل سپیدرود جواب داد!

در مجموع بازی خیلی خوبی از استقلال مقابل سپیدرود شاهد نبودیم. نیمه اول که کاملا متعلق به تیم میزبان بود. اما در نیمه دوم بازیکنان استقلال قدری به خودشان آمدند و خدا را شکر می‌کنم که مزد برتری شان را هم در این نیمه گرفتند. بازیکنان استقلال که تغییری نکرده بودند و در این مدت زمان کوتاه تمرینات این تیم هم تغییر نکرده بود. اما شوک وارد شده به این تیم جواب داد تا یک پیروزی روحیه بخش در این هفته به دست آمده باشد. بازیکنان به خصوص در نیمه دوم بی استرس بازی کردند و به نظر می‌رسید که سبک شده باشند. این باعث شد تا هم به گل برسند و هم در حفظ نتیجه موفق باشند.

* اعتماد به نفس مدافعان استقلال از دست رفته است

مدافعان استقلال تا حدودی اعتماد به نفس خود را از دست داده اند که پیاپی در هر بازی به تیم حریف پنالتی می دهند. فکر می‌کنم با توجه به پیروزی که در این بازی به دست آمد از بازی آینده این مشکل از بین برود.

* هر مربی خارجی ای نمی تواند در ایران نتیجه بگیرد

امیدوارم در این مقطع که مدیران باشگاه باید یک مربی جدید را برای تیم انتخاب کنند نهایت دقت و وسواس را داشته باشند تا بهترین انتخاب را انجام دهند. الان زمان آزمون و خطا برای انتخاب مربی برای این تیم نیست. مدیران استقلال یادشان باشد که یک مربی به صرف این که خارجی باشد نمی تواند بهترین گزینه برای هدایت این تیم باشد. هر مربی خارجی نمی‌تواند در فوتبال ایران و به خصوص در تیم های استقلال و پرسپولیس نتیجه بگیرد. امیدوارم این انتخاب بهترین انتخاب برای این تیم باشد.

اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار