عبدالصمد مرفاوی

سرمربی سابق استقلال گفت: من معتقدم یا نباید مجتبی را جذب می‌کردند یا حالا که او را جذب کرده‌اند باید از او استفاده کنند تا نه استقلال ضرر کند و نه جباری.

 

به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی سابق این تیم در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از لزوم حمایت از شفر و صبوری هواداران استقلال برای نتیجه گیری گفت و اظهار امیدواری کرد مشکل جباری با مدیران حل شود.

* پیش بینی از عملکرد شفر

این تصمیمی بود که مسئولان استقلال گرفتند و من امیدوارم این تیم هرچه زودتر به روزهای خوبش برگردد. مهم این است که باشگاه هم از شفر حمایت کند و هواداران هم باید صبور باشند تا استقلال بتواند نتایج خوبی بگیرد. از حالا نمی‌توان در مورد عملکرد شفر قضاوت کرد و باید منتظر باشیم تا ببینیم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

* حمایت از دین محمدی و طاهری!

دین محمدی و بیژن طاهری از دوستان خودمان هستند و سابقه روشنی در فوتبال باشگاهی و ملی دارند. امیدوارم دین‌‌محمدی و طاهری در صورت حضور در تیم استقلال بتوانند به این تیم کمک کنند.

* مشکل جباری با مدیریت

مشکل جباری با مدیریت استقلال است و شما دیدید که رحمتی با مدیرعامل باشگاه صحبت کرد و در نهایت برگشت. من معتقدم یا نباید جباری را جذب می‌کردند یا حالا که او را جذب کرده‌اند باید از این بازیکن استفاده کنند. امیدوارم اتفاقی بیفتد که نه استقلال ضرر کند و نه جباری.

* نیاز استقلال به آرامش

امیدوارم که استقلال امسال در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد. من معتقدم که استقلال باید از استرس دور شود. اگر این تیم آرامش داشته باشد می‌تواند در بین مدعیان قرار بگیرد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار