محمد محمدی

دروازبان سابق باشگاه استقلال که ساکن آمریکاست با حضور در تمرینات این تیم جلسه ای با رضا افتخاری برگزار کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در چند روز گذشته شاهد حضور محمد محمدی دروازبان سابق استقلال در تمرینات این تیم بودیم. حتی در جلسه تمرینی دو روز پیش اتفاق جالبی برای او افتاد و وقتی در اواخر تمرین برای صحبت با شفر وارد زمین تمرین شد، سرمربی آلمانی که او را نمی شناخت و گمان می کرد او یک هوادار است، از او خواست به بیرون از زمین برود و تا اتمام تمرین منتظرش بماند!

همچنین او دیداری با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال داشت تا با توجه به اتفاقات افتاده این شایعه به گوش برسد که محمدی قصد دارد به عنوان مربی دروازبان ها به جای بابایی به کادر فنی استقلال اضافه شود.

اما گویا اصل ماجرا چیز دیگری است..

در نشست افتخاری و محمد محمدی که ساکن آمریکاست، او پیرامون برگزاری یک دیدار دوستانه با مدیرعامل استقلال به صحبت پرداخت. در این جلسه محمدی از مدیریت باشگاه خواست تا با صدور نامه‌ای وی را به عنوان نماینده باشگاه استقلال معرفی کنند تا وی بتواند با معرفی نامه برای برگزاری دیدار دوستانه استقلال در آمریکا اقدام کند. افتخاری نیز به وی اعلام کرد در صورتی که شورای برون مرزی با این موضوع موافقت کند معرفی نامه را برای او صادر می‌کند.

با توجه به این که فوتبال دوستان زیادی در آمریکا زندگی می کنند و این کشور دارای امکانات زیادی برای برگزاری اردو و برگزاری برنامه های تمرینی است، باید دید آیا با درخواست محمدی موافقت می شود یا خیر؟

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار