امیررضا وتعظ آشتیانی

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: دلال دبی نشینی که در پی آوردن مربیان بی کیفیت خارجی به ایران است با یک رسانه ورزشی معروف ارتباط تنگاتنگی دارد!

 

به گزارش استقلال نیوز، امیر رضا واعظ آشتیانی مدیرعامل پیشین استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، درباره مصاحبه روز گذشته خود (اینجا)، مبنی بر اینکه یک «دلال دبی‌نشین» در سال 88 دنبال آوردن شفر به استقلال بود و تکذیب این ادعا از سوی یک فرد، توضیحاتی داد که در ادامه خواهید دید:

* فکر نمی کردم گفتن یک خاطره باعث ریختن آب در لانه مورچه شود

من فکر نمی‌کردم که یک خاطره‌گویی تا این حد باعث ریخته شدن شدن آب در لانه مورچه شود. من علاقه ندارم نبش‌ قبر کنم، اما حرف زدن در مورد نام‌هایی مانند اددموس و شفر بحث‌های ذهنی برخی افرادی است که علاقه‌مند بودند اینها را به استقلال بیاورند. من اعتقاد نداشتم در آن مقطع مربی خارجی بیاورم. اگر استقلال در سال 88 از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، همه‌چیز از بین نرفته بود.

* یک رسانه ورزشی با دلال دبی نشین ارتباط دارد

اینهایی که عادت دارند سر سفره همه بنشینند و خودشان را «آدم خوبه» نشان بدهند، به وجدان‌شان مراجعه کنند. اینها ببینند اصلاً کسی به آنها مأموریت داده بود که مربی خارجی بیاورند که حالا ادعا می‌کنند بحث اددموس بوده؟ افکار عمومی می‌دانند که من اهل دروغ نیستم، اما نکته جالب توجه در آوردن مربیان خارجی این است که در پسِ آوردن این مربیان یک طیف گسترده اعم از رسانه و افراد نقش زنجیره‌ای دارند. نکته جالب توجه این است یک رسانه ورزشی با آن «دلال دبی‌نشین» ارتباط تنگاتنگ دارد. آن «دلال دبی‌نشین» هم در ایران سرباز پیاده‌هایی دارد که باید برایش ایفای نقش کنند. اگر آقایان زیاد اصرار به تکذیب کردن داشته باشند، با آدرس‌های دقیق و افرادی که در مکان مورد نظر حضور داشتند، مطالبی را مطرح می‌کنم که فعلاً صلاح نیست گفته شود.

* فضای فوتبال کشور آلوده است

اگر دوستان می‌گویند وزارت ورزش به‌دنبال مربیان خوب است، یعنی کمیته فنی و باشگاه استقلال در انتخاب مربی هیچ نقشی نداشتند. ما به چه فردی مأموریت دادیم که مربی خارجی بیاورد؟ اینها یک مشت دروغ ذهنی برخی افراد است که خاطره‌نگاری کذب می‌کنند. متأسفم که فضای ورزش و مخصوصاً فوتبال آلوده به افرادی شده که منافع شخصی را به منافع ملی‌ ترجیح می‌دهند. اینها مربیانی با هر کیفیتی را وارد ایران می‌کنند که تعدادشان هم کم نبودند و سوابق‌شان موجود است.

* فدراسیون که دم از اخلاق می زند به موضوع ورود کند

فدراسیون فوتبال که دم از کمیته اخلاق می‌زد، به این مسائل ورود کند و ببیند چه‌کسانی دروغ‌پردازی می‌کنند و چه‌کسانی می‌خواهند «آتش‌بیار معرکه» باشند. من اگر حرفی زدم در خصوص «دلال دبی‌نشین» بود، اما از درون موضع‌گیری می‌شود. آقایان بررسی کنند که در سال 88 شفر و اددموس شاغل بودند یا نه. من اگر اعتقاد داشتم، مربی خارجی می‌آوردم، اما این‌ حرف‌ها سرتاسر کذب است.

* سایتی که با دلالان دبی نشین در ارتباط است از شفر حمایت کرد

نکته دیگری که جلب توجه می‌کند، این است که قبل از آوردن شفر به استقلال، سایت مورد نظر ورزشی تمام‌قد از او حمایت کرده است، اینها معنا دارند و باید دنبال این معناها گشت. بار دیگر تأکید می‌کنم که آقایان اگر به مسائل کذب بپردازند، سر سفره همه بنشینند و «آدم خوبه» باشند، من هم مسائل مربوط به آن شبی را می‌گویم که پیش من آمدند و بدگویی سرمربی وقت را با بدترین ادبیات کردند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-07-16 23:27
این جناب واعظ جدیدا چقدر نطق میفرمایند
همه میدونن که در بین مدیران سابق اس اس استقلالی تر از حاجی فتح الله نداریم..
جناب مهندس واعظ شما فکر آبرو و اعتبار خودتی یا نگران آینده استقلال و هواداران؟؟
بله ما هم میدونیم مدیریت باشگاه سر تا پاش مورد داره ولی چه میشه کرد؟؟
خواهشا بیشتر از این حاشیه به تیم بزرگ استقلال وارد نکنید اگر استقلالی واقعی هستید..
خداروشکر بزرگترین خوبی شفر اینه که مربی دنیا دیده و "سرد و گرم" کشیده ای هست و با این مصاحبه های بچه گانه خودی های نادان و غیر خودی ها(خبرنگاران موذی لنگی و باند عادل لنگی پور) از راه بدر نمیشه..
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار