ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران مقابل نساجی قائمشهر از مرحله 1/8 جام حذفی، یادواره آزاد سازی خرمشهر اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای جدال مقابل نساجی قائمشهر از مرحله 1/8 جام حذفی به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، علی قربانی

به گزارش استقلال نیوز، دیدار امروز مقابل نساجی قائمشهر که با 19 امتیاز از 9 بازی در رده دوم جدول رده بندی لیگ یک قراردارد، دومین دیداری است که وینفرید شفر آلمانی به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال خواهد نشست و دستیار اول او میک مک درموت هم بعد از سپری شدن دوران محرومیت دو جلسه ای او را همراهی خواهد کرد. در ترکیب امروز استقلال 3 تغییر دیده می شود که مهم ترین آن تغییرات خط میانی استقلال است. شفر بعد از 2 هفته تمرین دادن استقلال و بعد از دیدار مقابل فولاد متوجه ضعف موقعیت سازی خط میانی تیمش شده و با استفاده از دو بازیکن با تجربه خود، قصد دارد خلاقیت را به خط هافبک خود اضافه کند. در ادامه نگاهی داریم به نفرات حاضر در ترکیب امروز استقلال.

* مصاحبه شفر با هفته نامه کیکر آلمان کاملا" نشان دهنده تفکرات او درون دروازه استقلال است. سید حسین حسینی که این روزها محبوبیت دو چندانی نزد هواداران پیدا کرده تبدیل به دروازبان شماره یک پیرمرد آلمانی شده و یکی از جدی ترین گزینه های تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 است.

** دفاع استقلال بدون تغییر ماند و همانند دیدار مقابل فولاد روزبه چشمی و سید مجید حسینی دفاع های میانی و وریا غفوری و میلاد زکی پور دفاع های کناری خواهند بود. شفر از وضعیت دفاعی تیمش مقابل فولاد رضایت کامل داشت و باید دید در این دیدار که حساسیت بالایی هم دارد خط دفاعی استقلال چه عملکردی خواهد داشت.

*** تغییرات در میانه میدان استقلال به وضوح قابل لمس است. کم شدن یک هافبک دفاعی(فرشید باقری) و اضافه شدن جپاروف برای بالاتر بردن خلاقیت در خط هافبک مهم ترین تدبیر شفر برای ایجاد موقعیت در دیدار امروز است. قرار گرفتن خسرو حیدری به جای حسن بیت سعید ناآماده برای ارسال از جناحین روی دروازه نساجی خواهد بود. فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان دیگر هافبک های استقلال در این دیدارند که به تنهایی در نتیجه هر دیداری می توانند تاثیر گذار باشند، البته اگر زیر نظر شفر به خود باوری رسیده باشند.

**** شفر در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان تلویحا" اشاره کرده بود که مهاجم اول او علی قربانی است ولی به دلیل مصدومیت مچ دست مجبور به استفاده از دیگر گزینه ها شده. البته عملکرد قربانی همانند شهباززاده بسیار ناامید کننده بوده و استقلال نیاز مبرم به ترمیم خط هجومی اش در تعطیلات نیم فصل دارد. البته اگر از جابر انصاری آماده باشد و به عنوان مهاجم هدف از او استفاده شود با توجه به دوندگی فراوان و جابجایی های زیادش در این اوضاع نابسامان خط هجومی استقلال، می تواند بهترین گزینه برای خط حمله باشد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار