محسن گروسی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر استقلال در این مرحله با یک تیم لیگ برتری بازی داشت کارش به مراتب ساده تر بود چون لیگ یکی ها انگیزه زیادی برابر لیگ برتری ها دارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص این تیم مقابل نساجی، چهره های استقلالی نساجی، انگیزه لیگ یکی ها برابر لیگ برتری، وینفرید شفر و شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر صحبت هایی کرد که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

* انگیزه بالای استقلالی های نساجی!

من این حرف را قبول ندارم که این بازی یک بازی خانگی برای استقلال است. درست است که در نساجی چهره‌های استقلالی زیاد هستند که در راس آنها هم مهدی پاشازاده است، اما همین استقلالی‌ها برای این بازی به مراتب بیش از دیگران انگیزه دارند. این باعث می‌شود تا بازی با نساجی سخت تر از آن چیزی شود که فکر می‌شود.

* انگیزه مضاعف لیگ یکی ها برابر لیگ برتری ها

تیم‌های لیگ یکی برابر لیگ برتری‌ها در جام حذفی انگیزه‌های مضاعفی دارند. در مرحله قبلی هم دیدیم که عدمتا لیگ یکی ها موفق به حذف لیگ برتری ها شدند. هرچه به مراحل بالاتر جام حذفی نزدیک می‌شویم انگیزه تیم‌های لیگ یکی بیشتر شده و حساسیت این بازی ها هم بالاتر می‌رود. به جرات می‌گویم اگر استقلال در این مرحله با یک تیم لیگ برتری بازی داشت کارش به مراتب ساده تر از این بود که با نساجی یا یک تیم لیگ یکی دیگر بازی کند.

* شناخت پاشازاده از استقلال

مهدی پاشازاده چم و خم استقلال را خوب می‌شناسد و تیم خوبی هم در لیگ یک دارد. جایگاه آنها در جدول هم نشان از آمادگی وافر این تیم دارد. نساجی در مسابقات لیگ یک بازی‌های خارج از خانه‌اش را خوب برده و این نشان می‌دهد که این تیم بازی خارج از خانه را بلد است.

* تجربه بالای شفر و دست کم نگرفتن نساجی

البته وینفرید شفر آنقدر تجربه دارد که این بازی را دست کم نگیرد و از همه ظرفیت‌های تیمش در این بازی استفاده کند. من از نزدیک با استقلال نیستم و از شرایط فردی بازیکنان مطلع نیستم. اما فکر می‌کنم شفر باید بیشتر از جپاروف استفاده کند. در دیدار قبلی تنها چند دقیقه به این بازیکن فرصت بازی داد و یکی از دلایلی که آبی پوشان فرصت گلزنی نداشتند به همین باز می‌گردد.

* شانس کم استقلال برای قهرمانی لیگ

واقعیت این است باتوجه به شرایط جدولی این تیم در لیگ شانس زیادی برای قهرمانی ندرد مگر آن که اتفاقات نادری بیفتد. ولی شرایط در جام حذفی کاملا متفاوت است و این باعث می‌شود تا شاگردان شفر خودشان هم در جام حذفی با درک این شرایط متفاوت انگیزه‌های شان مضاعف شود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار