Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/1.sal/1396-97/1.esteghlal/5.pishkesvatan/Alireza-nakbakht_vahedi/Alireza_nik.jpg'

علیرضا نیکبخت

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پیش بینی در مورد عملکرد شفر زود است و باید دید چه نتایجی در آینده نزدیک می گیرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا نیکبخت واحدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد برتری استقلال برابر نساجی مازندران در جام حذفی گفت:

* برد قبل از دربی

مهم‌ترین موضوع این است که استقلال قبل از دربی به این برد نیاز داشت تا روحیه بازیکنان برای این مسابقه بالاتر برود. طبیعتاً جوی که در دو تیم قبل از دربی وجود دارد بسیار مهم است و این برد می‌تواند به استقلال کمک کند تا در ادامه بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی شرایط بهتری داشته باشد.

* استقلال بعد از حضور شفر

مسئولان باشگاه استقلال تصمیم به ایجاد تغییر در کادر فنی گرفته و شفر را جانشین منصوریان کردند. من معتقدم پیش‌بینی در مورد عملکرد شفر زود است و باید ببینیم او چه نتایجی خواهد گرفت. البته موضوع مهم این بود که شفر در روزهای ابتدایی حضورش در استقلال نشان داد که به مسائل انضباطی اهمیت می‌دهد و این یک نکته مثبت به شمار می‌آید. من امیدوارم که استقلال با این مربی نتیجه بگیرد.

* رسیدن به بالای جدول

همه چیز به نتایج دیدارهای آینده بستگی دارد و باید دید که در هفته‌های آینده استقلال چه عملکردی خواهد داشت. این تیم امتیازهای حساسی را در بازی‌های گذشته از دست داد و باید خیلی زود آنها را جبران کند.

* نتیجه دربی

شرایط دربی با مسابقات دیگر متفاوت است. در خیلی از بازی‌ها تیمی که شرایط خوبی نداشته، برنده شده است و من معتقدم که استقلال هم می‌تواند خودش را برای بازی با پرسپولیس جمع و جور کند و نتیجه بگیرد.

* تیم ملی و جام جهانی 2018

ما تیم یکدستی داریم و خوشبختانه نتایج خوبی هم در این سال‌ها گرفته‌ایم. همه از عملکرد تیم ملی راضی هستند و من معتقدم که بازی‌های جام جهانی می‌تواند باعث شکوفایی تیم ملی ایران شود. 

* همگروهان جام جهانی

برای من زیاد فرقی نمی‌کند و مهم این است که از گروه‌مان صعود کنیم. من دوست دارم با آرژانتین هم‌گروه شویم، چون بازی ما با این تیم در جام جهانی قبلی بسیار هیجان‌انگیز بود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار