نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان در تلاش هستند خود را به شفر نشان دهند و رفته رفته سرمربی به شناخت کامل از تیم دست پیدا می کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص برتری استقلال مقابل نساجی قائم‌شهرو دربی 85 پایتخت توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* بازی حذفی با نساجی

بازی خوبی انجام شد و تیم ما هم خوب بازی کرد و جنگید. از آن طرف حریف هم خوب بازی کرد و به نظرم یکی از تیم‌های لیگ خوب یک است.

* هواداران نساجی

تماشاگران مازندرانی هم در ورزشگاه حضوری پرشور داشتند و تا حالا ندیده بودم این همه تماشاگر از تیم شهرستانی به ورزشگاه بیایند؛‌ البته شنیده‌ام که تماشاگران تراکتورسازی نیز قبلا برای بازی با استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمده و نیمی از ورزشگاه را پر کرده بودند.

* شرایط استقلال پس از حضور شفر

روند تیم رفته رفته خوب می‌شود. استقلال از لحاظ روحی تغییرات زیادی کرده و برای تغییرات فنی وقت هنوز هم هست. خوشخبتانه بازیکنان شرایط خوبی را از لحاظ روحی تجربه می‌کنند و همه می خواهند خودشان را به مربی جدید نشان دهند به همین دلیل است که انگیزه به تیم تزریق شده و مطمئنا سرمربی تیم هم رفته رفته نسبت به آنها شناخت پیدا می‌کند.

* انگیزه برد دربی

صددرصد. من پتانسیل برد دربی را در استقلال می‌بینم و اگر بازیکنان با هم اتحاد داشته باشند می‌توانیم دربی را ببریم. دربی به جدول ربطی ندارد و به اعتقاد من هر تیم در روز مسابقه تمرکز داشته باشد شانس بیشتری دارد. من قبلا هم گفته‌ام که یک زمان ما حتی 9 نفره نتوانستیم حریف را ببریم اما در روزی که شرایط خوبی نداشتیم 3 گل به حریف زدیم. وضع بازیکنان استقلال از لحاظ روحی خوب است و روز به روز هم بهتر می‌شود.

* مهدی قائدی

قائدی جوان است و شفر هم او را به تمرینات امید فرستاده بود. قرار است او از امروز در تمرینات شرکت کند و تبعاً می‌آید و از کادر فنی و بزرگترها عذرخواهی می‌کند.

* محل تمرین امروز استقلال 

تمرین امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار می‌شود چون هنوز زمین ورزشگاه نوبنیاد را در اختیار ما قرار نداده‌اند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار