حواشی پس از تمرین استقلال

پس از اتمام تمرین امروز استقلال، بازیکنان با اعضای تیم نساجی که برای بازی با استقلال جنوب آماده می شدند دیدار کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز(یکشنبه) تیم فوتبال استقلال در حالی به پایان رسید که بازیکنان استقلال ناهار را در مجموعه ورزشی آزادی صرف کردند و از آنجا که تمرینات تیم فوتبال نساجی در روزهای فرد از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود به همین علت بازیکنان استقلال و نساجی با یکدیگر روبرو شدند.

* تیم فوتبال نساجی امروز در یک دیدار دوستانه از ساعت ۱۴ قرار است به مصاف استقلال جنوب برود و به همین دلیل زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی کمی شلوغ به نظر می‌رسید.

* محمد نیک صیرت بازیکن سابق تیم استقلال و مربی کنونی نساجی با روزبه چشمی گفت‌وگو کرد و در خصوص دیدار آبی‌پوشان مقابل نساجی قائمشهر با یکدیگر به صحبت پرداختند.

حواشی پس ازتمرین استقلال

* مهدی رحمتی با بدل رونالدو روبرو شد که وقتی وی را دید حالش را پرسید. چهره‌ای شبیه به رونالدو در ایران خطاب به رحمتی گفت: می‌خواهم به سربازی بروم ولی مدتی است کارم گیر کرده است که رحمتی با شوخی به وی گفت باید حتماً سرباز شوی تا از معروفیتت کم شود. کلی با این چهره برای خودت معروفیت دست و پا کردی!

* وقتی شفر بدل رونالدو را دید خطاب به وی گفت: پیراهن چلسی را پوشیده‌ای؟ رونالدو در چلسی! که این دیالوگ باعث خنده حاضرین شد.

* تعدادی دیگر از بازیکنان نساجی با بازیکنان استقلال روبرو شده به طور مثال یعقوب کریمی و مجتبی محبوب مجاز که زمانی در استقلال با یکدیگر همبازی بودند با هم به صحبت پرداختند.

* خسرو حیدری نیز با مهدی پاشازاده و فرزاد مجیدی روبرو شد و با آنها به خوش و بش پرداخت.

* هنگامی که خسرو حیدری مشغول ترک زمین بود با مجتبی ممشلی مدافع هافبک نساجی روبرو شد و از آنجا که ضربه ممشلی باعث پارگی ابروی کاپیتان استقلال در دیدار با نساجی شده بود وی از خسرو حیدری عذرخواهی کرد.

بازیکن نساجی خطاب به حیدری گفت: به خدا در آن صحنه من شما را ندیدم و به خاطر این موضوع از شما عذرخواهی می‌کنم که هافبک استقلال هم برخورد گرمی با بازیکن نساجی داشت و خطاب به او گفت این درگیری‌ها در فوتبال بوجود می‌اید.

حواشی پس ازتمرین استقلال

* فرهاد کاظمی سرمربی سابق تیم‌های سپاهان،‌ پیکان،‌ سیاه جامگان و ماشین‌سازی در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی حاضر شد و با چند نفر از اعضای گروه پزشکی استقلال خوش و بش کرد. فرهاد کاظمی هم اکنون مدیر فنی تیم فوتبال استقلال جنوب است.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-08-01 01:19
شفر کاملا مربی کاربلد و حرفه ای هست و میتونه استقلال به اوج قدرت برسونه،بشرطی که همه ارکان باشگاه از هوادار تا مدیریت حمایتش کنیم..سبک فوتبال آلمان اگر اونجوری که شفر میخواد تو استقلال پیاده بشه یه تیم رویایی و باکلاس از آب در میاد و جامهای زیادی میبریم
ضمنا شفر آلمانی به فوتبال پایه و نظم و انضباط تیمی اهمیت زیادی میده و این یعنی آینده سازی برای استقلال بزرگ
،تو این دوهفته استقلال خداروشکر جون تازه ای گرفته و بازیکنان قدیم و جدید هم با لبی خندان و البته محکم،حرفه ای و بانشاط مشغول تمرینات هستند،
تیمی که خوب و محکم تمرین بکنه قطعا بازیهای زیبا،تهاجمی و تماشاگر پسندی هم ارایه میدهد:بازی تک ضرب و دوضربی که سالها منتظرش بودیم داره اجرا میشه و این خودش بزرگترین رمز موفقیت استقلال خواهد بود.(ای کاش یه مربی آلمانی هم توی پایه ها داشتیم تا الفبای فوتبال مدرن رو یاد بگیرن)..اگر همین روند تو این چند روز تا دربی هم ادامه داشته باشه احتمال برد استقلال تو دربی زیاد میشه چون بچه ها با تمام وجود دارن تمرین میکنند،
فقط روز بازی باید با تمرکز کامل برن تو میدون و به حواشی هم کاری نداشته باشن چون دربی بازی لحظه هاست و هر تیمی که فقط بفکر فوتبال بازی کردن باشه برنده میشه..
عشق است استقلال
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار