علی موسوی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان باید روی جام حذفی تمرکز کنند تا از کوتاه ترین راه به جام باشگاه های آسیا صعود کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدعلی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط کنونی استقلال توضیحاتی داد که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

* استقلال تیم خوب و پر مهره ای است

استقلال تیم خوب و پر مهره‌ای است. این تیم برای قهرمانی در این فصل بسته شد. اما یکسری مشکلات و بدبیاری‌ها فرصت‌ها را یکی بعد از دیگری از این تیم گرفت تا استقلال رفته رفته وارد بحران شود. این تیم در این حالت نمی‌ماند و به زودی به تیم دلخواه هوادارانش بدل می‌شود.

* تیم به زودی راه میفتد

به اعتقاد من اگر منصوریان هم هنوز سرمربی بود باز هم شرایط همین بود و تیم به زودی راه می‌افتاد و نتایج خوب آن شروع می شد.

* مربیان آلمانی دستیاران خود را به همراه می برند

از مربیان آلمانی شناخت  خوبی دارم. شفر هم مربی با تجربه‌ای است. اما نحوه آمدن او به ایران قدری عجیب بود. مربیان آلمانی و به خصوص مربیان بزرگ آلمانی یک تیم کامل دارند و هیچ وقت تنها به تیمی نمی‌روند. آلمانی‌ها معمولا دستیارانی را با خود به همراه می‌برند. حتی بعضا دیده شده  آنالیزور و ماساژور و تدارکاتشان را هم برده‌اند. حال چه شده که شفر پذیرفته تنها به استقلال بیاید سئوالی است که پاسخش برای من مشخص نیست.

* استقلال امسال باید بر جام حذفی تمرکز کند

فکر می‌کنم استقلال نباید روی لیگ در این فصل حساب خاصی باز کند و باید تمرکزش را بگذارد روی جام حذفی. این جام یک میانبر است برای فتح یک جام و رسیدن به سهمیه آسیا. پس پیروزی در برابر نساجی بسیار مهم است و مجموعه تیم باید تلاشش را برای صعود به مرحله بعدی انجام دهد.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار