میرشاد ماجدی

پیشکسوت استقلال گفت: هواداران همیشه استقلال را حمایت کرده اند و روز پنجشنبه نیز تیم را تنها نمی گذارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی پیشکسوت استقلال در گفتگوبا خبرنگار مهر، در خصوص رویارویی پرسپولیس و استقلال د دربی هشتاد و پنجم توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* استقلال به یک رهبر در میانه زمین نیاز دارد

اعتماد به نفس و مسائل روحی و روانی می تواند برای دو تیم تاثیرگذار باشد. استقلال پس از تغییرات انجام شده در کادر فنی اش یک مقدار از لحاظ روحی بهتر شده و با انگیزه بیشتری بازی می کند. آبی پوشان به یک رهبر در زمین نیاز دارند تا بتواند تیم را هدایت کند.بخش اعظم این دیداربیشتر به مسائل روحی و روانی بر میگردد و هر تیمی که از این حیث سرتر باشد موفقیت با او است.

* وینفرید شفر

این مربی آلمانی از تجربه بالایی برخوردار است و رزومه خوبی دارد. شفر تاثیر بسزایی در استقلال گذاشته اما تنها نقطه مبهم برای او حواشی ۴۸ ساعت قبل از دیدار است که می تواند شرایط را برای او سخت کند. بنابراین شفر باید مراقب باشد. این حواشی همانند مصاحبه های منفی، خواب و خوراک بد و مسائل دیگر است که می تواند شرایط را برای استقلال بحرانی کند اما اعتقاد دارم شفر مربی حرفه ای است و می تواند بر این مسائل تسلط پیدا کند.

* مهدی قائدی

از قائدی در این مدت هم صحبت های مثبت انجام شده و هم منفی اما نباید زیاد به این مسئله پرداخت زیرا او بیشتر از خود استقلال مطرح می‌شود. قائدی یک بازیکن جوان است و باید بزرگان استقلال به او کمک کنند تا قائدی، قاعده بازی در استقلال را یاد بگیرد. او از شهرستان به تهران آمده و خیلی جوان و بی تجربه است. وظیفه یادگیری حضور در تیم بزرگی چون استقلال به عهده کاپیتان های تیم است تا به او یاد بدهند که کارهایی که باعث دوری او از استقلال می‌شود را انجام ندهد.

* خصوص حضور هواداران استقلال در دیدار روز پنجشنبه

طرفداران استقلال همیشه و در همه حال کنار تیمشان بودند. مدتهاست که شرایط سختی را گذرانده اند  وامیدوارم در این دیدار تیمشان پیروز و شاد به خانه هایشان بازگردند. آرزو می کنم  روز پنجشنبه شاهد بی اخلاقی روی سکوها نباشیم و هواداران تنها تیم محبوبشان را حمایت کنند.

اخبارتیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار