هادی طباطبایی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مربیان دو تیم از هم شناخت ندارند و همین باعث پیچیده تر شدن بازی می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، هادی طباطبایی پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال و دربی پیش رو توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* شرایط استقلال

استقلال در بازی مقابل نساجی به مراتب بهتر از بازی‌های گذشته‌اش در این فصل حاضر شد. اما باز هم متاسفانه این استقلال هنوز در حد استقلال نیست. برای این که این تیم به جایی برسد که چهره واقعی‌اش را نشان دهد هنوز زمان زیادی باقی مانده است. تا زمانی که دروازه تیم باز نشده بود شرایط بهتر بود ولی گل خوردن و کم شدن فاصله باعث شد تا مثل همه بازی های گذشته ترس از نباختن و استرس به این تیم افتاده و بلای جان آن شود. کاملا مشخص بود بعد از خوردن گل بازیکنان درون زمین به دنبال آن بودند که سوت پایان به صدا در بیاید. 

* باریکنان ترس از باخت دارند

شرایط روحی بازیکنان هنوز به مرحله ایده آل نرسیده و برای همین است که گل خوردن در این تیم ایجاد استرس می‌کند. اگر تیم بعد از گلی که دریافت کرد عقب کشید و با ۱۰ نفر برای حفظ یک گل برتری تلاش کرد به همین دلیل است. 

* دربی 85

واقعیت دربی این است که هر دو تیم در هر شرایط جدولی که باشند از شکست در این بازی خاص هراس دارند و برای همین احتیاط، اتوماتیک وار به سراغ تیم می‌آید. شکست در این بازی کار را در ادامه لیگ برای تیم بازنده سخت می‌کند و دو تیم ترجیح می‌دهند ابتدا بازنده بازی نباشند و برای همین اغلب بازی‌های دو تیم مساوی می‌شود. در این بازی هم فکر می‌کنم دو تیم بیشتر دنبال نباختن باشند. 

* مربیان دو تیم از هم شناخت ندارند

فاصله امتیازی دو تیم آنقدر زیاد است که از یک سو پرسپولیس فقط به فکر حفظ این فاصله امتیازی باشد و استقلال هم انگیزه‌ای برای کم کردن فاصله امتیاز در این بازی نداشته باشد. ضمن این که مربیان دو تیم هنوز آنطور که باید و شاید شناختی از تفکرات یکدیگر ندارند و این باعث کورتر شدن گره‌های این بازی می‌شود. 

* شرایط رو تیم به هم نزدیک است

پرسپولیس تاحدودی از آن شرایط ایده آل و شکست ناپذیری‌اش فاصله گرفته. برعکس این تیم استقلال است که با اضافه شدن شفر تاحدودی اعتماد به نفس به این تیم بازگشته و این باعث می شود تا شرایط دو تیم به خصوص از نظر روحی به هم نزدیک شده باشد.  

* دوست دارم استقلال برنده دربی باشد

هرچند فکر می‌کنم احتمال مساوی شدن دربی از هر نتیجه ای بیشتر باشد، اما بعنوان یک استقلالی دوست دارم آبی پوشان برنده این بازی باشند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار