محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: مسلمان در لیست تیمش قرار ندارد ولی غفوری بازیکن تاثیر گذار ماست و این حکم بدون مشخص شدن جرم بی انصافی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره دربی 85 و محرومیت غفوری توضیحاتی داد. در ادامه متن مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* پیروزی آبی پوشان مقابل نساجی در جام حذفی

قبل از دربی پیروزی روحیه بخش و خوبی به دست آوردیم و این نتیجه به تیم کمک می‌کند تا با شرایط بهتری وارد دربی شویم. از نتیجه که بگذریم، از این خوشحالیم که هواداران هم از روند تیم و بازی که مقابل نساجی ارائه داد خوشحال و راضی بودند. رضایتمندی هوادار از هر اصلی برای ما مهم تر است. 

* دربی پنجشنبه

در مقایسه شرایط دو تیم، به این نتیجه می‌رسیم که شرایط استقلال قبل از دربی از پرسپولیس بهتر است و وینفرید شفر شانس پیروز شدن در این بازی را دارد. 

* محرومیت وریا غفوری از سوی کمیته اخلاق

نمی‌دانم صحت و سقم این خبر در چه حدی است، اما اگر درست باشد و غفوری محروم شده باشد قدری دور از انصاف است. چون نباید یک بازیکن را قبل از احضار و  شنیدن دفاعیاتش محروم کرد. نمی‌دانم جرم و گناه غفوری چیست، اما این را می‌دانم که او از تاثیرگذار ترین بازیکنان این روزهای ما است و حتی اگر این خبر کذب هم باشد باز هم انتشار آن قبل از دربی به ما ضربه زده است.

* مسلمان در لیست 18 نفره تیمش نیست محرومیت غفوری بی انصافی است

در حال حاضر محسن مسلمان آنقدر افت کرده که برانکو او را در لیست ۱۸ نفره خودش هم قرار نمی‌دهد، اما غفوری بازیکن تاثیرگذاری در تیم ما به حساب می‌آید و این محرومیت‌ها در صورتی که صحت داشته باشد به ضرر استقلال است. آن هم درست در فاصله کمتر از یک هفته مانده به دربی بزرگ پایتخت.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار