بهتاش فریبا

مدیرفنی تیم استقلال گفت: در دربی باید قدر تک موقعیت ها را دانست چون بعید است هر دو تیم مثل بازی‌های گذشته صاحب موقعیت‌‌های زیادی شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال در مصاحبه با خبرنگار ورزشی تسنیم، در خصوص دربی فردا و شرایط دو تیم توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* شرایط استقلال بهتر از رقیب است

استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد. این تیم در بازی با نساجی مازندران از لحاظ جنبه‌های مختلف تاکتیکی شرایط نسبتاً بهتری داشت و چند بازیکن تأثیرگذار استقلال هم نمایش خوبی داشتند و این می‌تواند امیدواری بزرگ برای این تیم باشد تا بتواند به هدفی که دارد دست پیدا کند.

* استقلال باید در فاز دفاعی باهوش باشد

استقلال باید به این موضوع توجه کند که پرسپولیس در فاز تهاجمی تیم پرقدرتی است و می‌تواند در یک‌سوم دفاعی حریف به‌راحتی برنامه‌هایش را اجرا کند. استقلال در این منطقه از زمین باید باهوش باشد و مهم این است که خط دفاعی این تیم با تمرکز بالا بازی کنند و کمترین اشتباه را داشته باشد. اگر استقلال در این بازی به‌خوبی حریف خودش را پرس کند بهتر می‌تواند برنامه‌هایش را در زمین پیاده کند.

* استقلال پتانسیل شکست رقیب را دارد

در این بازی استفاده از موقعیت‌ها بسیار مهم است چون بعید است هر دو تیم مثل بازی‌های گذشته صاحب موقعیت‌‌های زیادی شوند. فاکتور مهم دیگری که باید در نظر گرفت بحث دوندگی در زمین مسابقه است و این موضوع هم می‌تواند تعیین‌کننده باشد. امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و استقلال برنده از زمین بیرون بیاید. این تیم پتانسیل شکست‌دادن پرسپولیس را دارد.

* اسپانیا را شکست می دادیم فوتبال زیر سوال می رفت

باید به تیم نوجوانان تبریک بگویم و دست بازیکنان و اعضای کادرفنی و همچنین فدراسیون فوتبال درد نکند. اگر اسپانیا را می‌بردیم فوتبال زیر سؤال می‌‌رفت و قرار نبود این تیم را شکست بدهیم. اسپانیا مثل تیم بزرگسالانش بازی می‌‌کرد و بچه‌ها وقت دیدند که مالکیت توپ را از دست داده‌اند از نظر روحی به هم ریختند. غیبت دلفی هم تأثیرگذار بود ولی با این حال تیم ما عملکرد خوبی در این مسابقات داشت و تیم نوجوانان نباید رها شود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار