مجید نامجومطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شانس پیروزی دو تیم در دربی برابر است و تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و از موقعیت ها استفاده کند برنده می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجو مطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد تقابل پرسپولیس و استقلال در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشورتوضیحاتی داد که در ادامه متن این مصاحه را مشاهده خواهید کرد:

* تیمی برنده می شود که تمرکز بیشتری داشته باشد

دربی واقعاً قابل پیش‌بینی نیست و ربطی به این ندارد که دو تیم در چه شرایطی قرار دارند. در حال حاضر شرایط پرسپولیس بهتر است، ولی نتیجه این مسابقه فقط بستگی به اتفاقاتی دارد که در طول 90 دقیقه رخ می‌دهد. طبیعتاً تیمی می‌تواند برنده شود که در این 90 دقیقه تمرکز بیشتری داشته و از لحاظ روحی نسبت به حریف برتر باشد.

* پرسپولیس شادابی قبل را ندارد

شاید برخی شانس پرسپولیس را بیشتر بدانند، ولی من گفتم که همه چیز در زمین مسابقه مشخص خواهد شد. از طرفی پرسپولیس هم شادابی گذشته را ندارد و در چند بازی اخیر نشان داده که کمی اُفت کرده است. با این حال من معتقدم که شانس هر دو تیم برای برد در بازی فردا برابر است.

* عدم شناخت وینفرید شفر از جو دربی برای استقلال مشکل‌ساز نخواهد شد؟

شاید عدم شناخت شفر از جو دربی تا حدودی برای استقلال مشکل‌ساز باشد، ولی از طرفی ممکن است به سود استقلال باشد. شاید عدم آگاهی شفر نسبت به جو دربی باعث شود که او بدون احتیاط و محافظه‌کاری تیمش را وارد بازی کند. به‌هرحال برای خیلی از مربیان این موضوع مهم است که تحت هر شرایطی بازنده دربی نباشند.

اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار