فرد ملکیان

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: دوست داشتم این روزها استقلال با منصوریان در جاده موفقیت باشد که متاسفانه نشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرد ملکیان پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص دربی 85 صحبت های را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* دربی85

بر خلاف خیلی ها که فکر می‌کنند پرسپولیس در شرایط بهتری نسبت به استقلال قرار گرفته است، به نظر من وضعیت استقلال از حریف برای این بازی بهتر است و شانس پیروزی این تیم به مراتب بیشتر. استقلال در شرایط دو سال پیش پرسپولیس است و به نظرم سر آغاز راه بازگشت به مسیر موفقیت است. من دوست داشتم این روزها استقلال با منصوریان باشد و با خود منصوریان به جاده موفقیت باز گردد که متاسفانه این امر میسر نشد.پرسپولیس آن انسجام و همبستگی گذشته را ندارد ولی استقلال بر خلاف حریف به همبستگی رسیده است.

* می توانستم بیشتر از یک گل بزنم اما نشد

با ۳ مربی ۴ بار در دربی‌ها حاضر شدم که یکبار در جام حذفی و ۳ بار در لیگ بود. در این بازی‌ها یک گل زدم و می‌توانستم بیشتر بزنم که قسمت نشد. در همان بازی که گلزنی کردم ابتدا هاشمی نسب برای پرسپولیس گل زد و در آخرین دقایق نیمه اول روی پاس فکری من گل مساوی را زدم. اواسط نیمه دوم هم فرهاد مجیدی یک پاس خوب برای من فرستاد و تنها ایرادش این بود که چند صدم ثانیه دیر این پاس را فرستاد. من یک لحظه کم آوردم و تنها توانستم با بغل پا به زاویه مخالف بزنم. عابدزاده هم روی آن صحنه تسلیم شده بود اما همان یک لحظه دیر رسیدن من باعث شد تا توپ با فاصله کمی به بیرون برود.

* تنها افسوس از دربی

بعد از پایان بازی مرحوم حجازی در رختکن به من گفت گل به آن سختی را زدی ولی نتوانستی گل دوم که خیلی هم ساده‌تر بود را بزنی. این تنها افسوس من بابت حضورم در دربی‌ها است.

* پیش بینی دربی85

پیش بینی من این است که این بازی را استقلال دو بر یک می‌برد. اگر جابر انصاری و شهباززاده بازی کنند گلزنان استقلال در این بازی هستند. به خصوص جابر انصاری که در گلزنی خوش شانس هم هست.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار