جواد زرینچه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وینفرید شفر توانسته مسائل فنی مورد نظر خودش را به بازیکنان القا و تحولی مثبت در تیم ایجاد کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در خصوص دربی هشتاد و پنجم پایتخت که روز پنچشنبه 4آبان ماه برگزار خواهد شد، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:


* دیدار استقلال و پرسپولیس

بازی دو تیم همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است. اینکه دو تیم کجای جدول هستند در این دیدار اهمیتی ندارد. هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری باشد موفق می‌شود.

* استقلال بعد از آمدن شفر

استقلال بعد از آمدن شفر دچار تحول مثبتی شده است. بازیکنان نظم و انضباط را رعایت می کنند و سرمربی جدید توانسته مسائل فنی را به بازیکنان القا کند و اعتقاد دارم این دو اصل می تواند کمک موثری به آبی پوشان در این دیدار داشته باشد.

* وضعیت رقیب

قرمزپوشان تهرانی پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی ندارند، آنها مقابل نفت تهران هم بازی خوبی از خود ارائه ندادند ضمن اینکه چند بازیکن خود را هم در این دیدار به دلایل مختلف نخواهند داشت اما اعتقاد دارم این مسائل در این بازیها کمتر دخالت دارد و دو تیم با تمام توان مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

* استقلال بدون حاشیه

استقلال از حاشیه به دور شده است، آرامش به تیم بازگشته و مطمئنم اگر این روند ادامه پیدا کند در هفته های بعدی لیگ استقلال پله پله به بالای جدول نزدیک خواهد شد.

* شرایط دو تیم برای دربی85

هر دو تیم مشکلات آسیب دیدگی داشتند و برخی از بازیکنانشان را به خاطر مسائل دیگر در اختیار نداشتند اما اعتقاد دارم جدال میانه میدان در این بازی جذاب خواهد بود و هیچ کدام از دو تیم نمی خواهند توپ را در اختیار حریف قرار دهند اما احساس می کنم استقلال با شرایط روحی خوبی که پیدا کرده چربش بیشتری برای موفقیت نسبت به پرسپولیس دارد.

* رمز موفقیت در دربی

به نظر من ارائه یک فوتبال منطقی بدور از احساس، با برنامه و شرایط روحی و روانی خوب و دستیابی به نقاط ضعف حریف فاکتورهای مهمی است که هر تیمی رعایت کند می تواند در پایان موفق باشد.

* بدترین و بهترین خاطره از دربی

برد و باخت همیشه در دربی ها وجود داشته و ما تجربه زیادی از پیروزی و شکست را داریم اما خاطره تلخ من شکست سه بر صفر استقلال برابر پرسپولیس در زمان مرحوم حجازی بود که البته من به دلیل دو اخطاره بودن در آن بازی نبودم ولی از شکست مقابل حریف سنتی به شدت ناراحت بودم. بهترین خاطره هم به دیداری بر می گردد که توانستیم پرسپولیس را با گلهای مرفاوی و سرخاب شکست دهیم.

* پیش بینی دربی85

بازی بسیار حساس است و پیش بینی این دیدار همیشه مشکل بوده واما قلبا دوست دارم استقلال به پیروزی رسیده و ۳ امتیاز حساس این دیدار را کسب کند.تجربه ثابت کرده که در ۳۰ دقیقه نیمه اول بازیکنان به دلیل فشار و حساسیت زیاد نمی توانند حرف های مربی خود را گوش دهند و بازی دلخواهشان را انجام می دهند اما هر چه از زمان بازی می گذرد تاثیرات مربی بیشتر می شودو در نیمه دوم، بازیکنان آنچه را که مربی از آنها می خوهد در زمین پیاده می کند.

* درگیری در دربی

در این بازی اتفاقات زیادی رخ می دهد. شاید تکل اشتباه یا برخورد غیرعمد باعث درگیری های فوتبالی می شد که ما در آن حضور داشتیم اما هرگز به یاد ندارم با هیچ بازیکنی چه لفظی و چه فیزیکی درگیری پیدا کنند و همیشه احترام حریف را نگه داشتم.

* صحبتی با هوادارن

روز پنجشنبه هواداران، تیم محبوبشان را تنها نگذارند و با حضور در ورزشگاه و حمایت از بازیکنان، یکی از علت های موفقیت تیمشان باشند.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
Arsenal
+1 #1 Arsenal 1396-08-03 12:40
یه زمانی استقلال رو با امثال زرینچه میشناختیم اما امروز آقا جواد از هواداران می خواد به ورزشگاه بیاد و استقلال رو تنها نذارن اما خودش سال قبل انواع حواشی رو برای منصوریان درست کرد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار