شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تقابل دو مربی خارجی در دربی نکته بسیار جالب بازی فرداست و باید دید تفکر آلمانی پیروز می شود یا کروات.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبر مهر در خصوص دربی هشتاد و پنجم که فردا به میزبانی پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی برگزار می شود گفت و گو کرد. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* دو تیم نمی خواهند بازنده باشند

این دیدار همیشه برای کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران حساسیت بالایی دارد. دو تیم نمی خواهند بازنده باشند و نکته جالب این است که در این فصل هر دو با مربی خارجی مقابل یکدیگر قرار بگیرند و تقابل این دو خارجی با یکدیگر دیدنی خواهد بود و باید منتظر ماند و دید آیا تفکرات آلمانی یا کروات می تواند در پایان موفق باشد.

* هر تیمی که از موقعیت ها استفاده کند پیروز می شود

استقلال اگر چه در رده های پائینی جدول قرار دارد اما این بازی هرگز به جدول کاری ندارد. هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند پیروز میدان خواهد شد و می تواند ۳ امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.

* استرس بلای جان استقلال است

استرس و فشار عصبی می تواند بلای جان هر دو تیم شود. آبی پوشان اگر بتوانند این دو حریف را از خود دور کنند می توانند بر پرسپولیس غلبه کنند زیرا استقلال رفته رفته به شرایط آرمانی نزدیک می‌شود و پیروزی برابر سرخپوشان می تواند رمز موفقیت آینده استقلال باشد.

* پیش بینی دربی سخت است

پیش بینی این دیدار بسیار سخت است. هر دو تیم از جان مایه می گذارند تا شکست را پذیرا نباشند زیرا می دانند هوادارانی که تیمشان پیروز شود تا دیدار برگشت برای طرفداران حریف کری می خوانند و خود را فاتح لیگ می دانند.

* رفتار شفر در قبال قائدی حرفه ای بود

قائدی جوان و بی تجربه است. اشتباه کرده اما اعتقاد دارم تاوانش را پس داده و شفر یک حرکت حرفه ای انجام داد. این بازیکن را بخشید تا او بتواند هم به آینده خوشبین باشد و هم تعصب و علاقه خود را با بازی های خوب نشان دهد.

* پنجشنبه روز هواداران است

روز پنجشنبه روز هواداران دو تیم است و حضور پرشور آنها می تواند کمک موثری به هر دو تیم کند. امیدوارم علاقه مندان به استقلال در ورزشگاه حضور داشته باشند، تیم خودشان را تشویق کنند زیرا با حمایت آنها، بازیکنان در داخل زمین می توانند به موفقیت دست پیدا کنند.

* در بازی مقابل نساجی پیشرفت استقلال مشهود بود

بازی تماشایی بود. استقلال پیشرفت محسوسی کرده بود خصوصا در انجام کارهای ترکیبی و تکنیکی و همین مسئله باعث شد تا یک بازی زیبا را که در پایان منجر به پیروزی شد مقابل حریف ارائه کنند. استقلال دقیقا همانطور بازی کرد که سرمربی این تیم خواسته بود و بازیکنان توانسته بودند تفکرات شفر را در زمین پیاده کرده و به پیروزی برسند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار