شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بخشش قائدی توسط شفر کار پسندیده ای بود و حالا وقت آن است که قائدی جواب این محبت را به سرمربی و هواداران بدهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت و کاپیتان سابق استقلال معتقد است دربی تنور لیگ را داغ نگه می دارد. در ادامه گفتگوی او را با خبرگزاری مهر بخوانید:

* دربی 85
شاه گل بازی های لیگ دو دیدار رفت و برگشت استقلال و پرسپولیس است که تنور لیگ را داغ نگه می دارند، شور و هیجان را به ورزشگاه می آورند و باز شاهد این خواهیم بود که ورزشگاه جای خالی در خود نمی بیند و همین حضور تماشاگران دو تیم بر جذابیت های بازی می افزاید.
* اشتباه در این دیدار تاوان دارد
دربی شرایط ویژه ای دارد من تجربه بالایی از این بازی دارم و سالها این دیدار حساس را با دیگر بازیکنان تجربه کرده ایم، می دانم که نفرات دو تیم روز سختی را سپری خواهند کرد. این دیدار لحظه هایش برای دو تیم سرنوشت ساز است و هر کس یک اشتباه کوچک انجام دهد باید تاوانش را هم بپردازد.
* شفر از حساسیت این دیدار آگاه است
اعتقاد دارم سرمربی آلمانی استقلال که به تازگی به تیم پیوسته از حساسیت این دیدار آگاه شده است و می داند موفقیت در این دیدار حتی از قهرمانی در این دیدار هم مهمتر است و نباید نتیجه را واگذار کند. بنابراین او تلاش می کند بهترین ترکیب را به میدان بفرستد و از نقاط ضعف حریف استفاده های لازم را ببرد تا بتواند در پایان هم پیروز میدان باشد و هم بین هواداران محبوبیت ویژه ای را کسب کند.
* پیش بینی دربی 85
دربی شرایط خاص خودش را دارد و پیش بینی ام این است که تیمی که از لحاظ روحی و روانی در آمادگی باشد و از موقعیت هایش استفاده کند قطعا پیروز میدان خواهد بود.
* بازگشت قائدی
این بازیکن جوان و کم تجربه است شاید هنوز نمی داند به چه تیمی آمده و چه پیراهنی را بر تن کرده که آن را به زمین کوبیده است اما خوشحالم که به اشتباه خود پی برده و اگر می خواهد بین هواداران محبوب باشد باید تمریناتش را با جدیت انجام دهد تا همانند روزهای اول حضورش در استقلال محبوبیت خاصی داشته باشد. بخشش این جوان توسط سرمربی کار پسندیده ای بود و حالا وقت آن است که قائدی جواب این محبت را به سرمربی و هواداران بدهد.
* صحبتی با هواداران
پنجشنبه روز هواداران است، طرفداران استقلال به ورزشگاه بیایند تیم شان را تشویق کنند از شعارهای حاشیه ای پرهیز کنند زیرا فوتبال 90 دقیقه است و حتی می توان در ثانیه های پایانی هم به پیروزی دست پیدا کرد.
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار